// کد مطلب: ۷۵۱۳۸

اختصاصی/ سی پی ام گروپ خرید بالای ۱۹۲۰ دلار را منطقی نمی داند

اختصاصی/ سی پی ام گروپ خرید بالای 1920 دلار را منطقی نمی داند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:قیمت طلا از کمتر از 1800 دلار در طی 10 روز سه شنبه بالای 1941.90 دلار قرار داشت. همه عواملی که باعث افزایش شدید قیمت ها شده اند همچنان در جای خود باقی مانده اند و برخی از آنها شدت بیشتری یافته اند.

به گزارش از کیتکو، روز سه شنبه سی پی ام گروپ اعلام کرد :" دلار به شدت کاهش یافته است ، بخشی از آن مربوط به انتظار سرمایه گذاران برای بدتر شدن همه گیر شدن کرونا در ایالات متحده برمی گردد ، و این باعث شده است که گروه بزرگی از متخصصان مراقبت های بهداشتی و عمومی در خواست قرنطینه و توقف فعالیت های اقتصادی در این کشور را داشته باشند.

دولت آمریكا در همین حال ، دور دیگری را برای نشان دادن ناتوانی خود در مقابله با بیماری همه گیر Covid-19 و هرج و مرج اقتصادی به وجود آمده را نشان داده ، كه هم اكنون دلار را برای مدتی عفب نگهداشته است.

بازار سهام به این دلیل در حال افزایش است ، زیرا سرمایه گذاران پول های خود را ( برای حفظ حداقل ارزش )در آنجا پارک می کنند و هیچ علاقه ای به سرمایه گذاری در دارایی های تولیدی و موارد جایگزین ندارند.اما برخی از گزینه های مفید فلزات گرانبها هستند که در نتیجه به شدت صعود داشته اند.

یکی از عواملی که قیمت طلا را بالاتر می برد ، نیاز به تصویه و تحویل 22.7 میلیون اونس دیگر از طلای قرارداد های آتی تحویل در آگوست است که تاریخ تحویل برای روز جمعه 31 ژوئیه مقرر شده است ...این ممکن است همچنان برای 5 و یا چند روز دیگر قیمت ها را افزایش داده و یا در سطوح بالا حفظ کند.

ضرب المثلی وجود دارد به این عنوان که: "جلوی قطار فراری نایستید." بر این اساس ، به نظر نمی رسد که سرمایه گذاران کوتاه مدت فروش سنگینی داشته باشند.... آنها بسته به اینکه بازار و شرایط اقتصادی گسترده تر و چگونگی روند پیشرفت قرار داد های اگوست قادئتا باید در روز جمعه یا دوشنبه آماده فروش باشند.

ممکن است سرمایه گذاران کوتاه مدت برای این هفته وسوسه شوند، اما این خرید ها قبلاً انجام شده بود. خرید حدود پایین تر از قیمت امروز 1899 دلار - 1920 دلار ممکن است معقول باشد. خرید بالاتر از آن ممکن است غیر منطقی و ریسک بیش از بیش حدی داشته باشد .( بر این اساس سی پی ام گروپ انتظار دوره فروشی را دارد .)

اختصاصی/ سی پی ام گروپ خرید بالای 1920 دلار را منطقی نمی داند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه