// کد مطلب: ۷۵۱۶۵

سیمان در فهرست کالاهای اولویت دار بازرسی قرار گرفت

سیمان در فهرست کالاهای اولویت دار بازرسی قرار گرفت
لینک کوتاه کپی شد

  طلانیوز:بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار و اعلام سازمان حمایت، سیمان در فهرست کالاهای اولویت‌دار بازرسی قرار گرفت.

به گزارش از سازمان حمایت، اخیراً سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نرخ فروش مصرف کننده برای هر پاکت سیمان خاکستری حداکثر ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای هر تن سیمان فله ۲۹۰ هزار تومان اعلام کرده است.

همچنین در نشست مشترک سازمان حمایت با انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مقرر شد که تحویل سیمان توسط واحدهای تولیدی منحصراً به عاملین توزیع رسمی و مطابق دستورالعمل مربوطه صورت گیرد.

بر این اساس مطابق توافق اعضای جلسه برای تأمین بهنگام سیمان مورد نیاز انبوه‌سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده، واحدهای تولیدی مکلف به تحویل بار به قیمت مصوب درب کارخانه به انبوه سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده با معرفی نامه رسمی هستند و علاوه بر این انجمن مکلف است با هماهنگی اعضا بر عاملان فروش نظارت کند.

بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت استان‌ها بر فعالیت عاملان توزیع سیمان نظارت می‌کنند و متخلفان برای ابطال عاملیت فروش و قطع تحویل سیمان به سازمان حمایت و انجمن مربوطه معرفی خواهند شد و انجمن مربوط هم موظف است با هماهنگی تولیدکنندگان در صورت مشاهده تخلف عاملان یا پس از اعلام سازمان حمایت عاملیت آن‌ها را ابطال کند.

همچنین در هفته پیشرو علاوه بر سیمان، انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گوشت مرغ، لوازم خانگی و تایر سواری و باری از دیگر کالاهایی هستند که در اولویت بازرسی‌ها قرار دارند و بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان‌های صمت با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی و اصناف، بر فرایند تأمین و توزیع این کالاها نظارت خواهند کرد.

سیمان در فهرست کالاهای اولویت دار بازرسی قرار گرفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه