// کد مطلب: ۷۵۲۱۴

اختصاصی/ برای رشد بیشتر طلا به چه چیزی نیاز داریم ؟

اختصاصی/ برای رشد بیشتر طلا به چه چیزی نیاز داریم ؟
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:به گفته استیو دان ، رئیس بخش  ETF های استاندارد آبردین ، ​​به منظور اینکه قیمت طلا به رقم های بالااری حرکت کند ، به محرک های قابل توجه بیشتری ازجانب بانک مرکزی امریکا نیاز خواهد بود.

آیا یک تریلیون دلار کافی است؟ من فکر می کنم بازار قبلاتر تاثیر رقم هایی در این سطح را در قیمت محاسبه کرده است. آیا 3 تریلیون دلار تفاوتی ایجاد می کند؟ بله ، استدلال می کنم که ممکن است تفاوت ها را ایجاد کند..

دان خاطرنشان كرد: فدرال رزرو قبلاً وعده داده است كه با سیاست پولی تسهیلی در حمایت از اقتصاد را انجام خواهد داد و تورم نتیجه احتمالی این سیاست ها است.

"همانطور که فدرال رزرو اعلام کرده است ، آنها مایل هستند هر کاری را انجام دهند تا جلوی عقب گرد اقتصاد را بگیرند ، بنابراین حمایت بازار با استفاده از ترکیبی از سیاست های پولی و مالی ، باید برخی از عوامل تورمی را در جایی از مراحل پیش رو ایجاد کند. "

دان افزود: یک محیط تورمی فضایی پشتیبان برای طلا است ....."اگر به طلا نگاه کنید ، تقریبا طوفان مناسبی را برای عملکرد مناسب آن ایجاد شده است

اظهارات دان در حالی مطرح می شود که طلا در روز سه شنبه برای اولین بار تاکنون از 2000 دلار در هر اونس گذر کرد .

از دید تکنیکال اهداف بعدی طلا 2055 و 2100 دلار می باشد. از طرف دیگر سطوح پشتیبان طلا 1993 و 1980 هستند... هر چند کارشناسان تصور می کنند که اگر طلا سقوط کرده و به زیر 1980 دلار بیاید احتمال پایین رفتن آن تا 1920 دلار نیز وجود دارد.

اختصاصی/ برای رشد بیشتر طلا به چه چیزی نیاز داریم ؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه