// کد مطلب: ۷۵۲۲۶

اختصاصی/ بازاری سکولار داریم و تا انتهای سال طلا به ۲۵۰۰ دلار در هر اونس می رسد

اختصاصی/ بازاری سکولار داریم و تا انتهای سال طلا به 2500 دلار در هر اونس می رسد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:در زمانیکه قیمت طلا 2000 دلار در هر اونس را نقض کرده و همچنان به حرکت خود ادامه می دهد ، یک تحلیلگر پیش بینی کرد که این حرکت تا پایان سال و به هدف رسیدن فلز زرد به 2.500 دلار ادامه یابد.

به گزارش از کیتکو نیوز|، ای بی تاکر ، مدیر Metalla Royalty و نویسنده کتاب "چرا طلا ، چرا اکنون؟ جنگ علیه ثروت شما و چگونه در آن پیروز شویم "گفت: رالی افزایشی اخیر از کنترل خارج نشده است و در واقع ، هنوز هم با یک سرعت سنجیده شده ادامه خواهد یافت.

"در شرایط معمول اعلام می کردم که( با توجه به حجم رشد) بازار افزایشی بیش از حد گرم شده؛ اما آنچه من در عملکرد روزانه می بینم این است که طلا به روشی بسیار سنجیده و اندازه گیری شده افزایش می یابد و مقاومت های چندانی در برابر آن نیم شود ، بنابراین وقتی این اتفاق می افتد ، شما فقط اجازه می دهید که این روند ادامه یابدو ، این همان کاری است که شما انجام می دهید. "

وی گفت ، دلار آمریكا در حال كاهش است و این روند كاهش ارزش پول اتفاقی جدید نیست.

این چیز جدیدی نیست. در سال 1971 در زمان نیکسون ، دوره ای بود که آنها سعی کردند کاهش ارزش دلار را پنهان کنند. این یک کاهش ارزش اندازه گیری شده است ، آنها نمی خواشتندکه این روند بی پروا باشد ، ما دوره تعدیل داشیتم. ما در حال حاضر در آن زمان هستیم. بنابراین در حال حاضر ، ارزش دلار مورد بزرگی است. "

تاکر خاطرنشان كرد كه نبود و افت تورم در حال حاضر خطر بزرگتری نسبت به تورم است.

وی گفت: "آنچه برای مردم بسیار دشوار و مشکل واقعی به شمار می رود... کاهش قیمت است زیرا آنچه اتفاق می افتد این است که ما در پول هالی زیادی شنا می کنیم ، بنابراین شما پول زیادی را ایجاد کرده اید ، و تمام پولی که در 10 سال گذشته ایجاد شده به دنبال جایی برای سرمایه گذاری هستند.... سرمایه گذاری هنگامی که تمام این پول در جستجوی مکان سرمایه گذاری ها است ، بازده سرمایه گذاری ها کم و کم و کمتر می کند.. "

وی اضافه کرد: بورس اگرچه از لحاظ اسمی روندی قابل تقدیرومناسب داشته است ، اما واقعاً با محاسبه تاثیر تورم اقدامی قابل تقدیر انجام نداده است.

تاکر گفت سرمایه گذاران نباید از اهرم و دیدگاه سرمایه گذاری طلا در کوتاه مدت استفاده کنند ، زیرا ممکن است قبل از اینکه قیمت ها به 2500 دلار در هر اونس برسد ، تصحیح ارزشی کوتاه مدت داشته باشیم

این یک بازار افزایشی " سکولار" است. این یک بازار افزایشی ایی است که احتمالاً هرگز در طول زندگی خود نخواهید دید. "

توضیح اینکه در بازار افزایشی و یا کاهشی سکولار عوامل تعیین کننده و تاثیر گذار بر بازار، مانند نرخ بهره کم و.... قرار است برای مدتی طولانی حضور داشته باشند....( هیچ بازاری در شرایط صعود و یا نزول روندی مستقیم و بدون وقفه ندارد و در این بین حتما دوره هایی از اصلاح و توقف وجود خواهد داشت .)

اختصاصی/ بازاری سکولار داریم و تا انتهای سال طلا به 2500 دلار در هر اونس می رسد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه