// کد مطلب: ۷۵۲۵۸

اختصاصی/ به نظر می رسد طلا جبهه ۲۰۰۰ هزار دلاری را حفظ کند

اختصاصی/ به نظر می رسد طلا جبهه 2000 هزار دلاری را حفظ کند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:معامله گران طلا بزرگترین افت روزانه فلز زرد را در طی دو ماه گذشته در روز جمعه تجربه کردند و این فلز نزدیک به2 دردصد افت داشت ،چراکه دلار آمریكا تخت تاثیر ارقام  بهتر از حد انتظار در گزارش مشاغل آمریكا كه اخیراً منتشر شده بود ، دوباره صعود كرد.

به گزارش از اف ایکس امپایر، با این حال ، قیمت های فلزات گرانبها بالاتر از سطح حمایتی 2000 دلار باقی ماند و این نشان می دهد که عقب نشینی اخیر ممکن است برای دوره ایی کوتاه مدت باشد.

معامله گران طلا هنوز هم دیدگاهی صعودی در مورد طلا دارند ،چراکه عدم قطعیت های ژئوپلیتیکی جهانی در مورد آنچه در ماه های آینده دنبال روی خواهد داد همچنان وجود دارد.

رئیس جمهور امریکا ، دونالد ترامپ احتمالاً پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده که قرار است در ماه نوامبر برگزار شود ، فشار بیشتری به چینی ها وارد خواهد کرد. در حال حاضر چین تمایلی به اقدامات متقابل در هدف قرار دادن اقتصاد آمریکا ندارد.

با این حال ، این سیاست می تواند به سرعت تغییر کند.

افزایش تعداد مبتلایان به COVID-19 در بازارهای نوظهور و به ویژه در آمریکا و اروپا ،سناریو ایی را برای افزایش روزافزون طلا به وجود می آورد. به نظر می رسد یک واکسن موثر COVID-19 به این زودی آماده نخواهد شد.

دیر یا زود ، مقامات مالی جهانی مجبور خواهند شد بار دیگر محدودیت های اقتصادی را از سر بگیرند.

اگرچه فلز زرد به نظر می رسد کمی در شرایط خرید بیش از حد و اشباع قرار گرفته ،اما در حال حاضر یک طوفان کامل وجود دارد که می تواند روند صعود را حمایت کند و در این بین تنها شاهد عقب نشین هایی محدود( و لازم ) باشیم .

افزایشی های طلا سوار بر عوامل کلانی هستند که بالا رفتن تعداد مبتلایان جهانی COVID-19 ، افزایش ریسک های ژئوپلیتیکی ، حجم بالای نقدینگی در بازاربه دلیل تزریق پول توسط بانک های مرکزی جهانی و چشم انداز تار اقتصادی که باعث افزایش تقاضا برای فلز گرانبها می شود را شامل است .

قیمت های طلا در سال 2020 به دلیل انتخاب سیاست گذاران مالی جهانی برای ارائه سیاست های محرک بی سابقه در جهت کمک به یک سیستم مالی نابسامان ، در حدود 33 درصد رشد قیمت داشته .( در زمان انشتار این خبر در مبادلات ابتدایی امروز)

عملکرد آینده ن دلار یک عامل اصلی در چگونگی رفتار و حرکت بازار افزایشی طلا خواهد بود

اختصاصی/ به نظر می رسد طلا جبهه 2000 هزار دلاری را حفظ کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه