// کد مطلب: ۷۵۲۷۴

اختصاصی/ به جای قله صعود به پایگاه اصلی طلا توجه کنید

اختصاصی/ به جای قله صعود به پایگاه اصلی طلا توجه کنید
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:در پاسخ به این سؤال  طلا چه میزان توانایی صعود دارد ، که مارک بریستو ، مدیر عامل شرکت باريک گلد گفت که مهم نیست طلا تا کجا رشد می کند بلکه تمرکز سرمایه گذار باید به جایی باشد که فلز زرد یعد از صعود ها در آن نقطه مستقر می شود .

بریستو در مصاحبه روز دوشنبه خود با بلومبرگ گفت که وی برای انتخاب سیاست های سرمایه گذاری بلند مدت بیشتر علاقمند است بداند فلز زرد در چه قیمتی آرام خواهد گرفت تا اینکه بداند تا کجا صعود خواهد کرد .

بریستو گفت: "اگر از سال 1972 به اینطرف نگاه کنید ، دو قله قیمتی طلا وجود داشته است: 1980 و 2011.... و مطمئناً ما در حال حاضر مشغول تجربه یکی از این روند های صعودی هستیم." وی افزود: "اما مورد مهم این است که اگر به بعد ازاین افزایش قیمت هر یک از رشد های بزرگ طلا توجه کنید متوجه خواهید شد که فلز زرد تواسنه پایه های قیمتی جدیدی را تشکیل دهد . آنچه در زمان رشد قیمتی هایی شبیه به این روی می دهد در معرض خطر قرار گرفتن پول کاغذی است ( استهلاک ارزش ) ..و بالاتر از آن ، شما شما پرواز جریان مالی به مکان امن سرمایه را دارید .. "

بریستو گفت: با تثبیت اقتصاد جهانی ، ارزش طلا و پرواز به سمت ایمنی کاهش می یابد.

"شما لازم نیست که دانشمند موشکی باشید تا متوجه شوید که این چاپ پول باعث صدمه به ارزهای اصلی جهانی خواهد شد."

بریستو معتقد است كه پایگاه جدیدی برای طلا وجود خواهد داشت اما هشدار می دهد كه در مسی رسیدن به آنجا بی ثباتی و نوسان زیادی نیز وجود دارد .

"این یک رویداد جهانی بی سابقه است. در پایان روز ( پایان شرایط )یک پایگاه جدید قیمتی وجود خواهد داشت و ما صبر خواهیم کرد تا ببینیم این پایگاه در کجا شکل می گیرد."

بریستو گفت که موسسه باریک فعالیت خود برای 10 سال آینده را بر اساس رقم 1200 دلاری اونس طلا برنامه ریزی کرده است .

بریستو گفت تغییراتی وجود دارد که می تواند در سطح سود ایجاد شود و این امکان را به وجود می آورد که از باریک گلد از آنها بهره ببرد. اما وی گفت تا زمانی که طلا پایه جدید خود را پیدا نکند ، هیچ تغییری اساسی رخ نخواهد داد.

اختصاصی/ به جای قله صعود به پایگاه اصلی طلا توجه کنید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه