// کد مطلب: ۷۵۳۰۹

رپورتاژ آگهی رایگان چیست و چگونه انجام می شود

لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: با توجه به اینکه امروزه موضوع روابط عمومی به خصوص روابط عمومی دیجیتال اهمیت زیادی پیدا کرده است، طبیعتا رپورتاژ آگهی رایگان نیز از جمله زیر مجموعه های مهم در بحث روابط عمومی است که اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی باید بدانید رپورتاژ خبری یا آگهی تنها برای روابط عمومی کارآمد نبوده بلکه برای معرفی یک محصول یا خدمات در رسانه‌ های پر مخاطب نیز کاربرد دارد.

به گزارش طلانیوز: با توجه به اینکه امروزه موضوع روابط عمومی به خصوص روابط عمومی دیجیتال اهمیت زیادی پیدا کرده است، طبیعتا رپورتاژ آگهی رایگان نیز از جمله زیر مجموعه های مهم در بحث روابط عمومی است که اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی باید بدانید رپورتاژ خبری یا آگهی تنها برای روابط عمومی کارآمد نبوده بلکه برای معرفی یک محصول یا خدمات در رسانه‌ های پر مخاطب نیز کاربرد دارد.



رپورتاژ آگهی رایگان چیست؟

در دنیای امروز با وجود اینکه بسیاری از امور از طریق سایت‌ های اینترنتی انجام می ‌شود، طبیعتا تبلیغات و آگهی ها نیز تغییرات زیادی کرده است و باید به صورت نوین انجام پذیرد. در اینجا ممکن است هنگامی که شما با کلمه رپورتاژ آگهی رایگان مواجه شوید فکر کنید که این کلمه یک کلمه نا آشنا بوده و اصلا به گوشتان نخورده است. اما به طور کلی در خصوص تعریف این کلمه باید بدانید رپورتاژ آگهی با تبلیغ آگهی ارتباط داشته و به این معنا است که شما اگر در سایت خود یک محصول را در قالب و چارچوب یک مقاله و متن خبری و با لینک سایت خود در یک سایت خبری یا سایت مناسب منتشر کنید یک رپورتاژ آگهی انجام داده اید. رپورتاژ خبری در واقع از سوی واحد روابط عمومی برای اطلاع رسانی اتفاقات کسب و کار در رسانه ‌های مختلف انتشار داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی دیجیتال کلیک کنید


مهمترین مزایای رپورتاژ آگهی

به طور کلی انجام تبلیغات به هر گونه ای که صورت گیرد مزایای به همراه خواهد داشت که در اینجا یکی از مهمترین دلایلی که موجب شده است استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان اهمیت زیادی پیدا کند فراگیر بودن این روش از که می ‌تواند در طیف وسیعی از رسانه‌ های آنلاین یا آفلاین منتشر شود. همچنین توجه داشته باشید یکی از مهمترین مزایای آگهی، دیده شدن بیشتر بوده و همانطور که اشاره شد کانال های توزیع محتوایی زیادی چون رسانه ‌های مکتوب، شبکه‌ های اجتماعی و سایت ‌های پربازدید و پرمخاطب می توانند این آگهی ها را مشاهده کند.



همچنین دقت داشته باشید رپورتاژ آگهی رایگان برای همه کسب و کارها چه کوچک و چه بزرگ مناسب بوده و شما با انتشار رپورتاژ آگهی قدرتمند می توانید تبلیغات خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید. دیگر مزیت استفاده از رپورتاژ های خبری برند سازی و افزایش اعتبار برند است زیرا از آنجایی که این تبلیغات در کانال های پرمخاطب توزیع می شود آگهی از برند شما بیشتر شده و به افزایش اعتبار برند شما نیز کمک می کند. از طرفی باید بدانید این روش نسبت به دیگر روش ها هزینه مناسب تری داشته و امروزه می توان از رپورتاژ آگهی رایگان بدون پرداخت هزینه استفاده کرد.

اهمیت استفاده از رپورتاژ آگهی برای افزایش مشتری

علاوه بر آنچه بیان شد یکی دیگر از مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان برای بهبود سئو و افزایش مشتری می باشد به طوری که انتشار رپورتاژ آگهی از بهترین و موثرترین روش ها برای در جریان گرفتن بک لینک رایگان و بهبود سئو سایت می باشد. زیرا وقتی شما رپورتاژ های خود را در یک سایت پر مخاطب انتشار می دهید و روی کلمات کلیدی مورد نظرتان لینک می دهید از سایت های معتبر لینک فالو خواهید داشت که این امر علاوه بر این که می تواند در نتایج گوگل رتبه خوبی به شما بدهد نظر مشتریان بیشتری را جلب کرده و در نتیجه شما افزایش مشتری خواهید داشت.


اصول مهم در طراحی رپورتاژ آگهی خوب

همانطور که گفته شد رپورتاژ آگهی رایگان مزایای زیادی دارد اما توجه داشته باشید که ساختار و چهار چوبی که برای این رپورتاژ ها باید در نظر گرفته شود لازم است کاملا اصول خاصی را رعایت کند. مثلا دقت داشته باشید یک رپورتاژ خبری خوب علاوه بر اینکه باید دارای متن اصلی و مناسب باشد لازم است دارای عنوان مناسب بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کلمه بوده و حتما از کلمه کلیدی اصلی در این عنوان لازم است استفاده شود. بعد از این که شما عنوان مناسب را انتخاب کردید برای اینکه خواننده ترغیب شود تا ادامه این مطلب رپورتاژ آگهی را بخواند باید یک مقدمه یا چکیده مناسب که مهمترین اطلاعات متن شما را ارائه می دهد نوشته شود.

همچنین در ابتدای متن این آگهی باید موقعیت مکانی دفتر کارتان و همچنین تاریخ مناسب را درج کرده و پس از آن نوبت به نوشتن متن اصلی تبلیغ آگهی می شود. بهتر است سعی کنید این تبلیغ به طور کلی خلاصه و مفید باشد و در چند پاراگراف متن اصلی را ارائه دهید و در مرحله آخر هم باید اطلاعاتی درباره شرکت، شماره تلفن و آدرس آن و همچنین لینک مورد نظر را قرار دهید.

اشتباهات رایج در رپورتاژ آگهی

و اما علاوه بر آن چه در خصوص قوانین و چارچوب های نوشتن رپورتاژ آگهی گفته شد نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید در خصوص اشتباهات رایج در نوشتن این تبلیغات می باشد. دقت داشته باشید مثلا شما نمی توانید مانند یک مقاله دانشگاهی متن آگهی را بنویسید زیرا اینگونه سبک نوشتن حس خوبی را به مخاطب القا نکرده و ممکن است خواننده این برداشت را داشته باشد که شما تنها قصد دارید اطلاعاتی را به وی بدهید و از خواندن ادامه مطلب صرف نظر کند. همچنین به هیچ عنوان نباید کپی کنید زیرا تمام ارزش یکی رپورتاژ آگهی خوب و عالی، در تولید محتوای منحصر به فرد می باشد.

رپورتاژ آگهی رایگان در تسمینو

حالا اگر شما هم به دنبال استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان هستید لازم است بدانید که می توانید از طریق تسمینو که یک پلتفرم هوشمند است سفارشات خود را به راحتی ثبت و مدیریت نمایید و بهترین تبلیغات را از طریق این سایت دریافت نموده که طبیعتا این امر باعث برند سازی و افزایش رتبه وب سایت شما در گوگل می شود در حالی که کاملا رایگان می باشد. همچنین برای مشاهده لیست رسانه های رایگان رپورتاژ آگهی وارد لینک زیر شوید : tesmino.com/blog/رپورتاژ-آگهی-رایگان-تسمینو/

منبع : Tesmino



رپورتاژ آگهی رایگان چیست و چگونه انجام می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه