// کد مطلب: ۷۵۳۱۶

انواع روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

انواع روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

انواع روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: متا دیسکریپشن: "وجود اقتصادی پویا در کشور کانادا، زمینه ساز مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا و تمایل به اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا برای بسیاری از افراد شده است."

به گزارش طلانیوز: آیا به فکر سپرده گذاری سرمایه خود در کشور دیگری هستید؟ آیا قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دارید؟ بدون شک کشور کانادا بهترین انتخاب برای شما می باشد. ثروتمند بودن و وجود اقتصادی پویا در کشور کانادا، زمینه ساز مهاجرت و تمایل به اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا برای بسیاری از افراد شده است. ناگفته نماند که کانادا نیز هرساله برای توسعه و بهبود وضعیت کسب و کار، پذیرای تعداد کثیری از درخواست کنندگان سرمایه گذاری می باشد. بدین منظور، دولت کانادا با ارائه برنامه های متنوع بسیاری این مسیر را برای کارآفرینان، سرمایه داران و مدیران، هموار ساخته است. پس درصورت تمایل به سرمایه گذاری در کانادا و کسب آگاهی از نحوه و روش های سرمایه گذاری در این کشور، این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.




انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا

اگرچه امروزه سپرده گذاری در کانادا از طریق روش های متنوعی امکان پذیر شده است، اما برای درست ترین انتخاب، توصیه می شود تا در ابتدا با شناخت هر روش و بسته به میزان سرمایه خود، بهترین گزینه را جهت سرمایه گذاری در کانادا برگزینید.

1- اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق کارآفرینی

درخواست کنندگانی که توانایی راه اندازی و یا مدیریت یک کسب و کار جدید و ... را دارند، می توانند از طریق کارآفرینی، مقدمات سرمایه گذاری در کانادا را برای خود فراهم نمایند.

با وجود اینکه کارآفرینی یکی از محبوب ترین روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در بین متقاضیان به شمار می رود؛ با این حال، این برنامه تنها در 4 استان ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، بریتیش کلمبیا و منیتوبا در حال فعالیت است.

درخواست کنندگان سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی، لازم است تا با توجه به هر یک از استان های انتخابی، از شرایط و سرمایه مورد نیاز آن استان برخوردار باشند. در واقع، میزان سرمایه متقاضیان به قوانین هر یک از استان های کانادا، بستگی دارد اما در کل، هر فرد برای سرمایه گذاری در کانادا باید از حداقل 100 هزار دلار کانادا برخوردار باشد.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا ( لینک ) دارید می توانید به وبسایت موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 مراجعه کنید.

نحوه سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی

متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از برنامه های کارآفرینی جهت سرمایه گذاری در کانادا، مستلزم داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و سنی کمتر از 55 سال هستند که علاوه بر این موارد، باید توانایی راه اندازی یک بیزینس جدید با حداقل سرمایه ای برابر 100 هزار دلار کانادا را داشته باشند. در آن زمان است که برای ارائه درخواست خود، باید بصورت آنلاین، فرم EOL را تکمیل نمایند.

در پایان، با ارزیابی و امتیازبندی، افرادی که امتیاز بیشتری را کسب کرده اند پس از مصاحبه و تایید بیزینس پلان مد نظر خود، موفق به دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا می شوند.



2- سرمایه گذاری در استان کبک

کبک از جمله استان های کانادا است که با ایجاد شرایط، امکان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا را برای متقاضیان فراهم می کند. سرمایه گذاری در استان کبک که بعنوان آسان ترین روش مهاجرتی به کانادا شناخته شده است متقاضیان را بدون توجه به میزان تحصیلی و داشتن مدرک زبان، پذیرش می کند.

با این وجود، درخواست کنندگان سرمایه گذاری در کانادا از طریق استان کبک می بایست حداقل سرمایه ای به مبلغ 2 میلیون دلار کانادا (بصورت پول نقدی، اسناد بانکی، املاک و...) در دست داشته باشد.

در این صورت است که افراد با اقدام جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا، پس از ورود به کانادا، از اقامت دائم این کشور برخوردار می شوند.

البته سرمایه گذاری در استان کبک نیز خود به دو روش صورت می گیرد:

  • روش اول:

در روش نخست، داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مدیریتی (طی 5 سال گذشته) به همراه سپرده گذاری 1 میلیون و 200 هزار دلار کانادا، از جمله شرایطی است که فرد متقاضی مستلزم داشتن آن می باشد که این میزان سرمایه گذاری پس از گذشت 5 سال بطور کامل به شخص بازگردانده می شود.

  • روش دوم:

روش دوم نیز نیازمند سرمایه گذاری 350 هزار دلار کانادا به حساب دولت می باشد. اگرچه این میزان سرمایه غیر قابل بازگشت است، ولی فرد متقاضی پس سپرده گذاری این مبلغ در کانادا، موفق به دریافت اقامت دائم کانادا می شود.

3- سرمایه گذاری از طریق ویزای استارتاپ کانادا

دولت کانادا همواره خواهان جذب صاحبان و متقاضیان دارای ایده و طرحی نو می باشد. بدین سبب دولت با معرفی سازمان هایی سعی نموده تا دارندگان ایده و طرح نو را از طریق اخذ ویزای استارتاپ کانادا، مورد پذیرش قرار دهد.


متقاضیان علاقه مند با معرفی و ارائه ایده خود به سازمان های مربوطه، پس از دریافت تاییدیه، می توانند جهت سرمایه گذاری در کانادا از طریق ویزای استارت آپ اقدام نمایند. به معنی دیگر، با تایید طرح متقاضیان توسط یکی از سازمان های معرفی شده، فرد متقاضی با حمایت این سازمان ها دیگر بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری، قادر به مهاجرت به کانادا خواهد بود.

سرمایه گذاری در کانادا از این روش برای فرد مزایای بسیاری را بدنبال خواهد داشت. اخذ ویزای استارتاپ کانادا، ضمن فراهم کردن مقدمات مهاجرت اعضای خانواده، اقامت دائم این کشور را نیز در بازه 2 الی 3 ساله، به فرد متقاضی می دهد.

4- سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

خرید ملک، تنها در برخی از استان های کانادا همانند انتاریو، کبک، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند، نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا امکان سرمایه گذاری را برای افراد ایجاد می کند. در غیر اینصورت، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در دیگر استان های کانادا، متقاضیان را با محدودیت و سختیگیری های بسیاری روبه رو می کند.

5- سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کانادا جهت فعالیت های دولتی (فدرال) یا استانی، بعنوان روشی دیگر برای سرمایه گذاری در کانادا محسوب می شود. تاسیس و ثبت هر شرکتی بدون نیازمندی به سپرده گذاری سرمایه در کانادا صورت می گیرد و متقاضیان تنها می بایست تا هزینه های مصرفی را جهت ایجاد برندینگ و ... پرداخت نمایند.

نکته حائز اهمیت این است که سرمایه گذاری در کانادا با ثبت و تاسیس شرکت، خود به تنهایی زمینه را برای دریافت اقامت دائم افراد امکان پذیر نمی کند. لذا متقاضیان بهتر است برای دریافت اقامت، ثبت شرکت را بصورت ایجاد کارآفرینی به پیش برند.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در کانادا

مهاجرت و سرمایه گذاری در کانادا ضمن بدنبال داشتن مزایای بیشمار برای افراد، بی تردید نمی تواند بدون معایب باشد.

اگرچه سرمایه گذاری در کانادا که بعنوان آسان ترین راه های مهاجرتی به این کشور شناخته می شود، شرایط را برای دریافت اقامت دائم، بهره مندی از امکانات شهروندی و... امکان پذیر می کند؛ اما از لحاظ موقعیت جغرافیایی (طی کردن مسافت طولانی) ، داشتن آب و هوایی سرد و دریافت مالیات های سنگین، ممکن است سرمایه گذاری را برای برخی از افراد دشوار کند.




اخذ اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا

پس از گذشت دو سال از سرمایه گذاری در کانادا و داشتن یک کسب و کار موفق و با دوام در طی این مدت، متقاضیان با ارائه درخواست، می توانند برای اخذ اقامت دائم این کشور، وارد عمل شوند. با تایید شدن درخواست آنها از سوی دولت، افراد از تمامی امکانات دولتی همانند بیمه، تحصیل فرزندان بصورت رایگان و... بهره مند می شوند.

بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا

با توجه به توضیحات گفته شده، دولت کانادا با هدف ایجاد شرایط و زمینه توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی، برنامه های مهاجرت و سرمایه گذاری در کانادا را برای متقاضیان مطرح کرده است که از بین تمامی این روش ها، می توان سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی را به عنوان بهترین روش برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا معرفی کرد.


انواع روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه