// کد مطلب: ۷۵۳۲۲

بانک کارآفرین از طرح تسهیلاتی ثمرآفرین رونمایی کرد

بانک کارآفرین از طرح تسهیلاتی ثمرآفرین رونمایی کرد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: بانک کارآفرین با هدف تنوع‌بخشی به سبد تسهیلاتی خود و پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه، از طرح ثمرآفرین رونمایی کرد.

به گزارش طلانیوز: در مراسم رونمایی از جدیدترین طرح تسهیلاتی این بانک، دکتر علیرضا صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره به ضرورت تنوع‌بخشی به سبد تسهیلات اعطایی تصریح کرد: بانک کارآفرین به‌عنوان بانکی پیشرو و پیشتاز در صنعت بانکداری کشور، به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان در طیف‌های مختلف، اقدام به طراحی و ارائه بسته‌های تسهیلات اعتباری نموده است.
وی همچنین افزود: با توجه به رویکرد بانک مبتنی بر توسعه بانکداری تجاری و شرکتی، طرح تسهیلاتی جدید این امکان را برای مشتریان حقوقی بانک فراهم می‌نماید تا بتوانند تسهیلات مناسبی را از طریق این طرح در اختیار کارکنان خود قرار دهند.
وی با تبیین ویژگی‌های طرح تسهیلاتی ثمرآفرین خاطرنشان کرد: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان معرفی‌شده از سازمان‌ها و شرکت‌ها بر اساس معدل حساب‌جاری و امتیاز کسب‌شده از بابت رسوب سرمایه‌گذاری، می‌توانند از مزایای تسهیلات در قالب عقد قرارداد قرض‌الحسنه جهت رفع نیازهای ضروری و مرابحه جهت خرید کالاها و لوازم مصرفی بادوام و تعمیر و بازسازی واحد مسکونی در قالب طرح ثمرآفرین برخوردار شوند.
سید مصطفی نوری مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت اعتباری با اشاره به اهداف طرح تسهیلاتی ثمرآفرین خاطرنشان کرد: خط‌مشی جدید بانک کارآفرین بر تنوع‌بخشی به سبد تسهیلاتی است تا اقشار مختلف جامعه بتوانند بخشی از نیازهای اقتصادی و مالی خود را برطرف کنند.
وی همچنین گفت: این طرح می‌تواند نیازهای مشتریان و هموطنان را در بخش‌های حقیقی و حقوقی تأمین نماید. افراد حقیقی می‌توانند در صورت تمایل، امتیاز استفاده از اولویت دریافت تسهیلات خود را به بستگان درجه‌یک منتقل و نسبت به معرفی ایشان جهت استفاده از اولویت دریافت تسهیلات اقدام کنند.
نوری تصریح کرد: اشخاص حقوقی که نسبت به افتتاح حساب ثمرآفرین نزد شعبه بانک کارآفرین اقدام کرده باشند، مطابق با امتیاز کسب‌شده بابت رسوب سپرده ثمرآفرین می‌توانند پرسنل زیرمجموعه خود را جهت استفاده از اولویت دریافت تسهیلات به بانک معرفی نمایند.
بر اساس این گزارش حداقل ماندگاری سپرده ثمرآفرین جهت بهره‌مندی از اولویت دریافت تسهیلات 90 روز و حداقل موجودی جهت افتتاح حساب 10 میلیون ریال می‌باشد. همچنین حداکثر میزان تسهیلات قرض‌الحسنه طرح 200 میلیون ریال با دوره بازپرداخت حداکثر 36 ماهه و حداکثر میزان تسهیلات مرابحه 2 میلیارد ریال با دوره بازپرداخت حداکثر 48 ماهه می‌باشد.

بانک کارآفرین از طرح تسهیلاتی ثمرآفرین رونمایی کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه