// کد مطلب: ۸۵۴۱۷

برگزیدگان مسابقه طراحی سردر مجتمع سنگ آهن گهرزمین معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه طراحی سردر مجتمع سنگ آهن گهرزمین معرفی شدند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: پیرو فراخوان عمومی وکشوری مسابقه طراحی سردر مجتمع سنگ آهن گهرزمین، قریب به ۷۰ طرح در فرصت مقرر در این مسابقه ثبت نام نمودند.

به گزارش طلانیوز: پیرو فراخوان عمومی وکشوری مسابقه طراحی سردر مجتمع سنگ آهن گهرزمین، قریب به ۷۰ طرح در فرصت مقرر در این مسابقه ثبت نام نمودند.
از این تعداد، ۳۱متقاضی در مهلت مقرر ۳۱ شهریور ماه طرح های خود را برای داوری ارسال نمودند. داوری بر اساس هماهنگی قبلی میان شرکت سنگ آهن گهرزمین به عنوان برگزارکننده مسابقه و مدیر اجرایی مسابقه مهندسین مشاور تاراطرح، با ۵ داور صاحب نظر در تاریخ ۶ و ۷ آبان ماه در محل دفتر مرکزی مهندسین مشاور تاراطرح، در تهران برگزار گردید.
داوران این مسابقه که آقایان؛ حسین دلاوریان، معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین، مهندس علیرضا افشاری، مدیر امور عمرانی و زیر ساخت شرکت سنگ آهن گهرزمین، دکتر شیوا آراسته، از اساتید دانشگاه های تهران، دکتر فرزین ایزدپناه، از اساتید دانشگاه های کرمان و مهندس آذرمیدخت آزرمی، مدیر واحد معماری شرکت مهندسین مشاور تاراطرح بودند، با در نظر گرفتن معیارهای فنی، اجرایی، اقلیمی، محتوایی و به ویژه اجرایی بودن و سازگاری اقلیمی و محیطی پس از مرحله اول داوری ، ۸ طرح را برای داوری نهایی انتخاب نمودند و از آن میان، ۳ طرح صاحب رتبه‌های اول تا سوم شدند؛
(۱_رتبه اول، آقای محمود بهادری، برنده ۲۰ سکه بهار آزادی
۲- رتبه دوم، خانم زهرا عسگرزاده، برنده ۱۰ سکه بهار آزادی
۳- رتبه سوم، آقای سید جواد مدنی، برنده ۵ سکه بهار آزادی)
همچنین طرح های ۴ و ۵ ( بدون اولویت)، آقای عادل افشارمنش، و مهندسین مشاور خط سوم و آقای محمد رضوان، بعنوان طرح های شایسته تقدیر معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقه طراحی سردر مجتمع سنگ آهن گهرزمین معرفی شدند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه