پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۱ آبان ۹۹ / دلار ارزان می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 11 آبان 99 /  دلار ارزان می‌شود؟
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت دلار دیروز حدود ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان بود. در ساعات انتهایی روز شنبه قیمت کمی از این کف بالا آمده بود و روی عدد ۲۷ هزار تومانی معامله می‌شد. اما امروز قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟

به گزارش طلانیوز: قیمت دلار دیروز حدود ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان بود. در ساعات انتهایی روز شنبه قیمت کمی از این کف بالا آمده بود و روی عدد ۲۷ هزار تومانی معامله می‌شد. اما امروز قیمت دلار چه تغییری می‌کند و امروز چه پیش‌بینی برای آن شده است؟
در این مورد مهر نوشت: کارگزار کهنه‌کار وال‌استریت، پیتر شیف، می‌گوید فدرال‌رزرو از هیچ پول تولید می‌کند و این باعث می‌شود دلار به زودی سقوط کرده و قدرت خرید آمریکایی‌ها از بین برود.
دنیای اقتصاد نیز نوشت: به نظر می‌رسد دوران ریزش پله‌ای در بازار در همین روزها به پایان می‌رسد و بازار منتظر نتایج انتخابات آمریکا خواهد شد. نتیجه انتخابات، بازار را یک بار دیگر می‌تواند دچار هیجان شدید مقطعی کند. برد ترامپ، خریداران را به بازار بازخواهد گرداند و ورود بایدن می‌تواند موجب شود که بر میزان فروشندگان ارزی افزوده شود.
روزهای یکشنبه و دوشنبه اتفاقات زیادی می‌تواند در بازار رخ دهد؛ با این حال، برای اینکه این اتفاقات به یک روند تبدیل شوند، نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اهمیت زیادی خواهد داشت.
در ۱۶ روز اخیر عموما تاکتیک معامله‌گران این بوده است که به‌صورت پله‌ای از بازار خارج شوند و بخشی از ارزهای خریداری شده در قیمت‌های پایین‌تر را به فروش برسانند. البته از اوایل شهریورماه تا یک هفته مانده به پایان مهر، تاکتیک معامله‌گران بیشتر خرید پله‌ای بود؛ یعنی معامله‌گران عموما خریدار بازار بودند و در نقاط مقاومتی کمی فروشنده می‌شدند و بار دیگر برای خرید در قیمت‌های پایین‌تر آماده می‌شدند. این موقعیت از هفته انتهایی مهرماه تغییر کرد.

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 11 آبان 99 / دلار ارزان می‌شود؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه