// کد مطلب: ۸۵۵۳۵

بررسی و حل مشکل شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

بررسی و حل مشکل شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: بررسی و حل مشکل شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاونمدیرعامل بانک توسعه تعاون با سفر به استان خراسان رضوی در جریان پیشرفت و مشکلات برخی پروژه‌ها و طرح‌های تعاونی این استان قرار گرفت.

به گزارش طلانیوز: حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جریان سفر به استان خراسان رضوی در جلسه‌ای با حضور دکتر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان و نمایندگان شرکت‌های تعاونی خراسان رضوی به بررسی مشکلات شرکت‌های تعاونی پرداخت.
در این جلسه که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، برخی از شرکت‌های تعاونی استان به بیان مشکلات خود پرداختند و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن ارائه راهکارهایی برای رفع این مشکلات از افزایش تمرکز بانک در حوزه تعاونی‌های خراسان رضوی خبر داد.
شرکت تهیه و تولید محصولات پلاستیکی، شرکت تعاونی دانش‌بنیان انگاره فیزیک توس مشهد و شرکت تعاونی پلیمر مشهد از جمله پروژه‌هایی بود که مهدیان و هیأت همراه از آن‌ها بازدید کردند.
در ادامه این سفر همچنین مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن حضور در میان تعاونگران شهرستان فریمان به بحث و تبادل نظر با آنان و بررسی راهکارهای حل مشکلات فراروی این فعالان اقتصادی پرداخت.
در این جلسه که با حضور معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و فرماندار شهرستان فریمان برگزار شد به مشکلات حدود ۲۰ شرکت تعاونی رسیدگی شد.
مهدیان و هیأت همراه در جریان این سفر از بیمارستان در دست ساخت شهرستان فریمان نیز بازدید کردند

بررسی و حل مشکل شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه