// کد مطلب: ۸۵۵۵۹

“وملل” در پایان آبان ماه ؛

ثبت تراز مثبت ۹۶۲ میلیارد تومان/ افزایش ۱۲ درصدی سپرده ها

ثبت تراز مثبت ۹۶۲ میلیارد تومان/ افزایش ۱۲ درصدی سپرده ها
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: موسسه اعتباری ملل در هشت ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت ۹۶۲ میلیارد تومان را ثبت کرد و ۱۲ درصد بر سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه افزود.

به گزارش طلا نیوز: موسسه ملل که با سرمایه ثبت شده ۶۰۶ میلیارد تومان در بازار فرابورس ایران در حال فعالیت است گزارش عملکرد آبان ماه سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد .
براساس این گزارش موسسه ملل دو هزارو ۶۷۲ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده گذاران خود یک هزارو ۷۱۰ میلیارد تومان سود اختصاص داد، که حاصل این عملیات بانکی ثبت تراز مثبت ۹۶۲ میلیارد تومان بود. این موسسه در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت ۷۷۲ میلیارد تومان را ثبت کرده بود که در سال جاری توانست آن را نزدیک به ۲۵ درصد بهبود ببخشد.
برهمین اساس موسسه ملل در یک ماهه آبان ، ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد تسهیلاتی کسب کرد و به سپرده های بانکی هم ۲۰۸ میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۹۱ میلیارد تومان بود این موسسه در آبان ماه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت ۷۰ میلیارد تومان را ثبت کرده بود.
مانده تسهیلات اعطایی این شرکت فرابوسی در پایان آبان ماه سال جاری به ۱۲ هزار و ۶۵ میلیارد تومان رسید و سپرده گذاران ۱۲ درصد بیشتر از پایان آبان ماه سال گذشته دراین موسسه سپرده گذاری کردند و مانده سپرده های سرمایه گذاری این موسسه به ۱۷ هزار ۴۲۶ میلیارد تومان رسید .
موسسه ملل دراین دوره زمانی بیشترین درآمد تسهیلاتی را بترتیب از سه سر فصل مشارکت مدنی ، فروش اقساطی و سایر تسهیلات کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییری نداشته است و دربخش جذب سپرده های سرمایه گذاری هم بیشترین سود را به سپرده های بلند مدت یک ساله ،کوتاه مدت و بلند مدت دو ساله پرداخت کرد .

ثبت تراز مثبت ۹۶۲ میلیارد تومان/ افزایش ۱۲ درصدی سپرده ها

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه