پیش‌بینی قیمت طلا در هفته دوم آذر / طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته دوم آذر / طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: ممکن است با کاهش قیمت دلار هفته آینده قیمت طلا به کمتر از یک میلیون تومان برسد. همچنین با رفع محدودیت‌های کرونایی قیمت طلا بعد از تعطیلات مجدد نوسان اندکی دارد

به گزارش طلانیوز به نقل از تجارت نیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در تازه‌ترین سخنانش گفته است: «ممکن است با کاهش قیمت دلار هفته آینده قیمت طلا به کمتر از یک میلیون تومان برسد.»
تداوم افت قیمت دلار و به همراه آن کاهش چشم‌گیر انس جهانی طلا طی شش روز گذشته، قیمت طلا را در بازار ایران ارزان کرد. فعالان بازار معتقدند چنانچه واکسن کرونا در جهان به طور انبوه تولید شود قیمت طلا با سرعت بیشتری افت می‌کند.
به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران؛ بازار طلا تا پایان هفته آینده تعطیل است. روند کاهش قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت طلا افت بیشتری دارد. هر چند که با نزدیک شدن به پایان سال ممکن است قیمت طلا مجددا روند نوسانی داشته باشد و حتی اندکی گران شود.
ابراهیم محمدولی معتقد است: با نزدیک شدن به ایام نوروز، تقاضا برای خرید طلا در بازار افزایش می‌یابد. ممکن است با رفع محدودیت‌های کرونایی قیمت طلا بعد از تعطیلات مجدد نوسان اندکی داشته باشد.
هفته گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا پیش‌بینی کرده بود قیمت دلار و انس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی کاهش یابد قیمت طلا هم هفته آینده (در این هفته) مجدد ارزان می‌شود.»
حال باید دید با وجود محدودیت‌های کرونایی و بسته بودن بازارها قیمت طلا هفته آینده به کمتر از یک میلیون تومان خواهد رسید یا خیر؟ فعالان بازار معتقدند قیمت طلا ممکن است تا مرز یک میلیون تومان برود.

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته دوم آذر / طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه