رپرتاژ اگهی /

هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی طلا دست دوم

هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی طلا دست دوم
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی طلا دست دوم، حتما این سوال را از خودتان می‌پرسید که چرا باید طلای دست دوم بخریم؟ طلای دست‌دوم طی ماه‌های اخیر و همزمان با افزایش چشمگیر قیمت طلا طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری افراد با هدف مصرف یا سرمایه‌گذاری اقدام به خرید این نوع از طلا می‌کنند.

به گزارش طلانیوز: اجرت ساخت زیورآلات دست‌دوم در مقایسه با طلای نو کمتر است و از این‌ رو برای مصرف‌کننده هم خرید آن جذاب است، اما خرید طلای دست دوم و کم اجرت خالی از ریسک نیست و به همین دلیل نمی‌توان از هرجایی آن را خرید. اگر می‌خواهید با سایت دیورس به‌عنوان یک راهکار هیجان‌انگیز و مطمئن برای خرید طلای دست‌دوم آشنا شوید، این مطلب را تا آخر دنبال کنید.

طلای دست‌دوم چیست و چه فرقی با طلای نو دارد؟

در تعاریف، طلای مصرف‌شده را طلای دست‌دوم یا کم اجرت تعریف کرده‌اند که به دلیل اینکه یک‌بار فروخته‌شده، اجرت ساخت کمتری دارد و ارزان‌تر است. هنگام خرید این نوع طلا علاوه بر اینکه اجرت ساخت کمتری می‌پردازید، وزن سنگ هم از قیمت کل کسر می‌شود که سود شما را افزایش می‌دهد.

در بسیاری مواقع طلای دست‌دوم ظاهری نو و بسیار آراسته دارد و تشخیص آن از طلای نو بسیار دشوار است، در شرایطی که قیمت طلا به شکل فزاینده‌ای در حال افزایش است خرید آن‌ها چه برای سرمایه‌گذاری و چه مصرف شخصی جذاب به نظر می‌رسد، اما قطعاً این کار خالی از ریسک نیست.

دیده‌شده برخی افراد سودجو طلای عیار پایین خود را تحت عنوان کم اجرت به فروش می‌رسانند، به این نوع از طلاها نمی‌توان اعتماد کرد و اگر از مراکز معتبر خرید نکنید این امکان وجود دارد که ضرر کنید.

خرید طلای دست‌دوم یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت است و از این ‌رو نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن گذشت، بنابراین اگر قصد خرید طلای کم اجرت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک خرید امن و آسان به سایت دیورس سر بزنید.

خرید طلای دست‌دوم از سایت دیورس چه مزایایی دارد؟

گالری دیورس با امکانات متنوعی مثل اعطای ضمانت‌نامه از سوی بنکداری دیورس با 40 سال سابقه کار، صدور فاکتور رسمی، ارسال رایگان محصولات و کالاهای شما، امکان بازگشت کالا در صورت عدم تطابق با کالای درخواستی، قیمت استثنایی و امکان پرداخت در محل این شرایط را برای شما فراهم آورده که طلای نو و دست‌دوم را با خیال راحت خریداری کنید.

اگر به هر دلیلی از خرید خود راضی نبودید، می‌توانید ظرف مدت 7 روز محصول خریداری‌شده خود را به کمک ضمانت بازگشت کالا پس بدهید و کل مبلغ پرداختی را تحویل بگیرید.

خرید طلای دست دوم از سایت دیورس به‌صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می‌شوند و دارای گارانتی مادام‌العمر هستند. طلای خریداری‌ شده ظرف مدت 48 ساعت به سراسر کشور ارسال می‌شود و در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

آیا خرید آنلاین طلا از سایت دیورس امکان‌پذیر است؟

امکان ثبت سفارش و خرید آنلاین طلای دست دوم www.diorse.ir/low-price-jewelry فراهم است و شما می‌توانید با افزودن محصول دلخواه به سبد خرید خود، هزینه آن را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید. برای شهروندان تهرانی این امکان وجود دارد که پس از ثبت سفارش، هزینه خرید خود را هنگام تحویل به‌صورت حضوری پرداخت کنند.

یکی از مزایای خرید از سایت این است که مالیات بر ارزش ‌افزوده در فاکتور محاسبه نمی‌شود و شما بدون پرداخت مالیات می‌توانید خرید کنید.

در خرید آنلاین طلا از سایت دیورس پس از ثبت سفارش، کارشناسان سایت با شما تماس می‌گیرند و زمان دقیق تحویل سفارش را هماهنگ می‌کنند. این سایت در کنار طلای دست‌دوم، جدیدترین مدل‌ها و طرح‌های طلا را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

امکان تعیین حدود قیمت دلخواه و جستجوی نوع طلای مورد علاقه در این سایت فراهم‌شده تا جستجو و خرید را به یک تجربه دلپذیر تبدیل کند.

همچنین در این سایت امکان سفارش انواع طلای ساده و پایه جواهر با طرح دلخواه شما هم فراهم آمده است تا بدون نیاز به خارج شدن از منزل بتوانید طرح خود را سفارش دهید و آن را در کمترین زمان با بهترین کیفیت دریافت کنید.

کلام آخر

طلای دست‌دوم یک گزینه جذاب و مقرون‌به‌صرفه است که خرید آن به ‌قصد مصرف و سرمایه‌گذاری برای بسیاری افراد جذاب است. خرید این کالا خالی از ریسک نیست و به همین دلیل حتماً لازم است خرید خود را از مراکز معتبر و دارای صلاحیت انجام دهید.

اگر از مراکز معتبر اقدام به خرید طلای دست‌دوم کنید، می‌توانید ضمن کسب سود، کالایی خریداری کنید که هر وقت اراده کنید می‌توانید به‌راحتی و قیمت مناسب آن را به فروش برسانید.

سایت دیورس یک بنکداری معتبر با 40 سال سابقه است که امکان خرید طلای دست‌دوم و با اجرت کم را به‌صورت آنلاین برای خریداران فراهم کرده است. اگر قصد خرید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب را دارید، همین‌ الان به سایت دیورس مراجعه کنید و ضمن مشاهده تصویر محصولات با بهترین کیفیت و مطالعه مشخصات تک‌تک محصولات، آن را به‌صورت آنلاین خریداری کرده و ظرف مدت 48 ساعت در سراسر کشور تحویل بگیرید.

برای خرید طلای دست دوم از سایت دیورس اینجا را کلیک کنید

هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی طلا دست دوم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه