// کد مطلب: ۸۵۶۴۹

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

بین عوارض پرداختی صنعت بیمه و میزان کاهش تلفات جاده ای باید ارتباطی منطقی وجود داشته باشد

بین عوارض پرداختی صنعت بیمه و میزان کاهش تلفات جاده ای باید ارتباطی منطقی وجود داشته باشد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: اصلاح قانون بیمه شخص ثالث به دلیل تغییر متغیر های پیرامونی آن یک ضرورت است و مجلس شورای اسلامی در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار می بندد.

به گزارش طلانیوز: دکتر محمدرضا پورابراهیمی که در بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه و از طریق ویدئو کنفرانس سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: ما اعتقاد داریم بین عوارض پرداختی صنعت بیمه و میزان کاهش تلفات جاده‌ای ارتباط منطقی وجود ندارد و دستگاه های دریافت کننده این عوارض باید گزارش شفافی در این خصوص ارائه کنند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نهایی شدن اصلاح قانون تاسیس بیمه همگانی خبر داد و گفت: بی تردید راه‌اندازی این صندوق یکی از مهمترین اتفاقات بیمه‌ای به شمار می رود که اثرات آن در مقوله گسترش فرهنگ بیمه و همچنین افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور غیرقابل انکار است.
وی بر ضرورت افزایش ضریب نفوذ بیمه تا پایان برنامه ششم توسعه تاکید کرد و افزود: حرکت صنعت بیمه در برنامه‌های توسعه اقتصادی باید همگام با شرایط و وضعیت کشور باشد که این امر محتاج اصلاح قوانین و مقررات جاری است.
پور ابراهیمی با اشاره به اثرات منفی تحریم در تمامی بخش های اقتصادی کشور به تجارب درخشان صنعت بیمه در این خصوص اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه از نخستین صنایع است که در رهگذر تحریم ها دچار آسیب شده اما توانسته با برنامه‌ریزی و عملکرد مناسب از این تحریم ها سربلند بیرون بیاید.
وی افزود: افزایش ضریب نفوذ و موفقیت صنعت بیمه در انجام ماموریت های متنوع خود به افزایش توانمندی و رشد اقتصادی منتهی خواهد شد.
این نماینده مجلس از آمادگی نظام پارلمانی و کمیسیون اقتصادی مجلس برای همکاری در زمینه تدوین احکام و برنامه‌های هفتم توسعه در صنعت بیمه خبر داد و گفت: سطح همکاری نهاد ناظر صنعت بیمه و کمیسیون اقتصادی بسیار مطلوب است و امیدواریم که این ارتباط از رشد و استحکام بیشتری نیز برخوردار شود.
گفتنی است بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه به صورت برخط و حضوری برگزارو سمینارهای علمی آن از فردا تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

بین عوارض پرداختی صنعت بیمه و میزان کاهش تلفات جاده ای باید ارتباطی منطقی وجود داشته باشد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه