// کد مطلب: ۸۵۶۶۸

تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی از رانندگان اداره حمل‌و‌نقل

تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی از رانندگان اداره حمل‌و‌نقل
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: به مناسبت فرا رسیدن روز حمل و نقل مراسمی با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و طی آن از زحمات یکساله رانندگان و کارکنان واحد حمل و نقل تقدیر به عمل آمد.

به گزارش طلانیوز: به مناسبت فرا رسیدن روز حمل و نقل مراسمی با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و طی آن از زحمات یکساله رانندگان و کارکنان واحد حمل و نقل تقدیر به عمل آمد.
سلطانی رئیس اداره حمل و نقل در ابتدای این مراسم به بخشی از فعالیت ها و اقدامات اداره حمل و نقل در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا وقفه ای در فعالیت بخشی از سرویس های عمومی ایجاد شد اما به مرور با درخواست مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی بخشی از این سرویس ها مجددا برقرار شدند و ارائه خدمات ادامه دارد.
محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز ضمن تبریک فرا رسیدن روز حمل و نقل از تلاش های همکاران این واحد تقدیر کرد و ادامه داد: حفظ کرامت و شان همکارنمان در همه واحدها را ضروری و لازم می دانیم و توجه به همکاران اداره حمل و نقل که ارتباطات بیشتری نسبت با سیار واحدها با بیرون دارند اهمیت ویژه ای دارد.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: خوشبختانه رضایتمندی از رانندگان شرکت ما بالا است وبه همین جهت ما نیز وظیفه خود می دانیم که متناسب با این موضوع رسیدگی و توجه لازم را به آن ها داشته باشیم. بر همین اساس طی چند مدت اخیر توانستیم با موافقت اعضای هیئت مدیره کارت های مناسبتی که به سایر کارکنان تعلق می گیرد را برای رانندگان در نظر بگیریم و همچنین مشکلاتی که در خصوص وضعیت بیمه آن ها بود را برطرف کردیم و امیدواریم وضعیت به گونه ای شود که بتوان رسیدگی بیشتری به این عزیزان انجام داد.
گفتنی است که در پایان این مراسم از رانندگان و کارکنان اداره حمل و نقل با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی از رانندگان اداره حمل‌و‌نقل

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه