// کد مطلب: ۹۵۶۹۱

با همکاری شرکت گل‌گهر برگزار می‌شود

جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سردار آسمانی

جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سردار آسمانی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: روز گذشته و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه، از پوستر جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سردار آسمانی رونمایی شد

به گزارش طلانیوز: مراسم رونمایی از پوستر جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سردار آسمانی با حضور سردار شریف مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران، سردار معروفی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استان، خانواده سرداران شهید سلیمانی و پورجعفری، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد.
جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سردار آسمانی با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف نکوداشت نام و یاد سردار بزرگ ایران و جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع این شهید بزرگوار با حمایت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، خانه مطبوعات استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، لشکر ۴۱ ثارالله استان و مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود. اطلاعات تکمیلی جشنواره نیز در سایت kerman.pressfestival.ir برای علاقه‌مندان موجود می‌باشد.
آثاری که در رشته‌های «تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، عکس خبری، صفحه‌آرایی، طرح» و در بازه زمانی ۱ دی‌ماه ۹۵ تا ۱۳ دی‌ماه ۹۹ با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شده امکان شرکت در جشنواره را دارند و متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو رشته و در هر رشته، حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.
به نفر اول در هر رشته،‌ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم در هر رشته،‌ لوح تقدیر و مبلغ ۲۵ میلیون ریال و نفر سوم در هر رشته، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ به مدت ۱۰ روز آثار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی kerman.pressfestival.ir ارسال کنند.

جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سردار آسمانی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه