// کد مطلب: ۹۵۷۵۰

پیروزی نیشابور در دیدار نفس گیر در برابر جوانان ارومیه ای

پیروزی نیشابور در دیدار نفس گیر در برابر جوانان ارومیه ای
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: تیم فولاد نیشابور در دومین دیدار از دور برگشت رقابت های لیگ دسته١ والیبال کشور دوشنبه 22 دی ماه 1399 ، در یک بازی پر افت خیز در ست پنجم «شهرداری جوان» ارومیه را با حساب ٣ بر ٢ مغلوب کرد تا دومین پیروزی اش را در این دور کسب کند.

به گزارش طلانیوز: نماینده شایسته نیشابور که ست اول را با فاصله قابل توجه 25 بر 19 به سود خود خاتمه داده بود، در ست دوم با حساب 21 بر 25 مغلوب شد. ارومیه ها با این نتیجه امیدوار شده و به بازی برگشته بودند. در ست سوم رقابتی دیدنی میان دو تیم شکل گرفت و پس از تساوی در امتیاز 24، بازی تا امتیاز 27 بر 25 به سود فولاد ادامه یافت.
در ست چهارم ارومیه ای ها هم نتیجه ست اول را جبران کردند (19 بر 25) و هم کار را به ست 15 امتیازی پنجم کشیدند.
ست پنجم این رقابت نفس گیر و پر فراز و فرود در امتیاز 14 به تساوی کشید و دو تیم تا امتیاز ١٨ بر ١٨ هم شانه به شانه پیش رفتند. اما این نماینده شایسته و پر توان نیشابور بود که با کسب امتیاز ٢٠ بر ١٨ حریف باانگیزه خود را شکست داد تا دومین پیروزی پیاپی خود را در دور برگشت بازی ها کسب کند.
گفتنی است نخستین دیدار روز گذشته، یکشنبه 21 دی ماه با امتیاز 3 بر 0 در مقابل تیم سرو قامتان همدان با نتیجه برد برای تیم والیبال فولاد خراسان به پایان رسید.

پیروزی نیشابور در دیدار نفس گیر در برابر جوانان ارومیه ای

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه