// کد مطلب: ۹۵۷۵۲

رییس شورای عالی استان‌ها:

نباید از روستاها غافل شد زیرا روستاها می توانند جلو مهاجرت به شهرها را بگیرند

نباید از روستاها غافل شد زیرا روستاها می توانند جلو مهاجرت به شهرها را بگیرند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: رییس شورای عالی استان ها اظهارداشت: در دوره فعالیتم در این شورا، پایگاه خبری تحلیلی شورای عالی استانها تقویت شده زیرا درخصوص ظرفیت های شهری و به ویژه روستا باید اطلاع رسانی شود نباید از توجه به روستاها غفلتی صورت گیرد، روستاها در جهت اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم هستند و می توانند جلو مهاجرت به شهرها را بگیرند.

به گزارش طلانیوز: علیرضا احمدی رییس شورای عالی استان‌ها روز چهارشنبه در نشست خبری اظهارداشت: شوراها و همین طور شورای عالی استان‌ها ظرفیت بزرگی هستند اما از این ظرفیت به صورت کامل استفاده نمی‌شود.
وی افزود: اساس و بنای تشکیل شوراها در کشور، قانون اساسی است و بر همین اساس شورای عالی استان ها به وظایف خود عمل می کند.
احمدی گفت: یکی از وظایف شورای عالی استان ها، بردن طرح به مجلس شورای اسلامی است و اکنون سه طرح به مجلس برده ایم و که اعلام وصول شده است.
رئیس شورایعالی استان ها ادامه داد: شورای عالی استان ها در راستای وظایف خود یک سری مصوباتی دارد که در روزنامه رسمی ثبت می شود و شبه قانون است و ابطال این مصوبات فقط از طریق دیوان عدالت اداری است.
احمدی با تاکید بر اینکه نظر شورای نگهبان تقویت بعد نظارتی شورای عالی استان هاست، تصریح کرد: بر این اساس سامانه ثبت تخلفات در شورای عالی استان ها را راه اندازی کرده ایم و شکایات ثبت شده پیگیری می شود که این امر می تواند موحب تقویت بعد نظارتی این شورا باشد.
وی به راه اندازی سامانه جامع شورایی نیز اشاره کرد و گفت: در این سامانه اطلاعات شوراهای شهر و روستا و دهیاری ها ثبت و ساماندهی شده است.
رییس شورای عالی استان ها گفت: در دوره فعالیتم در این شورا، پایگاه خبری تحلیلی شورای عالی استانها تقویت شد زیرا درخصوص ظرفیت های شهری و به ویژه روستا باید اطلاع رسانی شود نباید از توجه به روستاها غفلتی صورت گیرد، روستاها در جهت اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم هستند و می توانند جلو مهاجرت به شهرها را بگیرند.

نباید از روستاها غافل شد زیرا روستاها می توانند جلو مهاجرت به شهرها را بگیرند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه