// کد مطلب: ۹۵۷۶۵

دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران ارشد کارگزاری مفید در ساختمان مرکزی این کارگزاری

دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران ارشد کارگزاری مفید در ساختمان مرکزی این کارگزاری
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این بانک برای دیدار با مدیران ارشد کارگزاری مفید در ساختمان مرکزی این کارگزاری حضور پیدا کردند.

به گزارش طلانیوز: در ابتدای این نشست مدیران ارشد کارگزاری مفید ضمن استقبال ازمحمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت، و هیئت همراه، به معرفی تاریخچه 26 ساله کارگزاری مفید و موفقیت‌های کسب شده طی سال‌‌های اخیر در بازار سرمایه اشاره داشتند.
محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به این نکته که کارگزاری مفید فعالیت گسترده‌ای در بخش‌های مختلف بازار سرمایه انجام می‌دهد، اظهار داشت: اقدامات تخصصی این شرکت از عهده هر کارگزاری بر نمی‌آید ضمن این که به کارگیری یک‌هزار نیروی انسانی متخصص در این شرکت، اقدام ارزنده‌ای است و می‌توان از تخصص آنان برای ارتقاء سطح بازار سرمایه بهره برد.
وی با اشاره به رتبه نخست کارگزاری مفید در بین کارگزاری‌ها از لحاظ حجم معاملات، افزود: جایگاه نخست این شرکت پس از ۲۶ سال فعالیت، نشان می‌دهد که با برنامه حرکت کرده و با استفاده از نیروهای متخصص خود، جایگاه شایسته‌ای را در بازار سرمایه کشور کسب کرده است.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک همواره در کنار کارگزاری مفید خواهد بود، ادامه داد: این دو مجموعه تاکنون با یکدیگر همکاری مطلوبی داشته‌اند که امیدواریم سطح این همکاری‌ها ارتقا یابد. بانک ملت و کارگزاری مفید می‌توانند در بخش‌های مختلف همکاری و تعامل داشته باشند و یک رابطه برد- برد را رقم بزنند.
بیگدلی با اشاره به این دیدار با مدیران ارشد این کارگزاری اظهار داشت: بانک ملت آماده پاسخگویی به نیازهای این کارگزاری در بخش‌های مختلف است و آمادگی دارد تا با انعقاد تفاهمنامه، به خواسته‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف پاسخ دهد.
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه این نشست از ساختمان مرکزی کارگزاری مفید و باجه بانک ملت در این ساختمان بازدید کرد.

دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران ارشد کارگزاری مفید در ساختمان مرکزی این کارگزاری

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه