// کد مطلب: ۱۶۴۱۶۳

اموال تملیکی

خراسان جنوبی/ تقویت ساختاری و زیربنایی اموال تملیکی استان

خراسان جنوبی/ تقویت ساختاری و زیربنایی اموال تملیکی استان
لینک کوتاه کپی شد

مدرکل امور اقتصادی و دارایی و نماینده وزیر اقتصاد در استان خراسان جنوبی با تقدیر از نگاه حاکم بر سازمان اموال تملیکی مبنی بر ارتقای سطح خدمات دهی در استان ها اظهار داشت: باید ساختار و زیربنای اداره کل استان خراسان جنوبی تقویت شود تا پس از آن بشود انتظارات ویژه ای از این تشکیلات اداری داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان، راه اندازی کاروانی برای بررسی وضعیت استان ها توسط کارگروه پایش و نظارت را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: با این نگاه، کنترل از راه دور صورت نمی گیرد و با مشاهدات میدانی، مشکلات و موانع خدمات رسانی شناسایی شده تا بهتر برای حل آنها اهتمام شود.

نماینده وزیر اقتصاد اضافه کرد: از آنجاییکه در اداره کل استان، کمبود شدید منابع انسانی محسوس است، تفکیک مسئولیت و وظایف صورت نگرفته که می تواند منشأ مشکلات فراوانی باشد که برای حل آن و تقویت و افزایش توان انسانی استان باید همت گمارد.

وی مدیرکل اموال تملیکی استان خراسان جنوبی را فردی با انگیزه و جسور معرفی کرد و بیان داشت: وی نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه های اجرایی است و اگر هر مدیری به نحو شایسته، وظایف خود را انجام دهد، مشکلی خاص پیش نمی آید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی در ادامه با این توضیح که حفظ سلامت و امنیت غذایی در سرلوحه برنامه های وزارت امور اقتصادی و دارایی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در پهنه جغرافیایی کشور شاهد وحدت رویه در حوزه تعیین تکلیف کالاهای سلامت محور نیستیم به نحوی کالایی در استانی، امحاء و در جایی دیگر برای مصرف، وارد چرخه استفاده می شود.

ذاکریان در پایان خواستار کمک به تجهیز انبار اموال تملیکی شد و گفت: انبار در حال بهره برداری نیازمند تجهیز و انبار مجاور نیز باید بازسازی شود که با انجام به وقت تشریفات قانونی توسط سازمان اموال تملیکی و حمایت های استانی این دو موضوع با سرعت انجام خواهند شد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه