// کد مطلب: ۱۶۵۲۲۰

تاو آویژه پارس

مشتری مداری اولویت شرکت تاو آویژه پارس

مشتری مداری اولویت شرکت تاو آویژه پارس
لینک کوتاه کپی شد

شرکت تاو آویژه پارس در ارائه خدمات فرودگاهی و تشریفات اختصاصی فعالیت خود را به همه فرودگاه ها و و مکانهای تفریحی گسترش داده است. همچنین تاو آویژه پارس با تمام ایرلاین های داخلی و خارجی همکاری دارد.

به گزارش نبض اقتصاد، احتسابی رییس هیات مدیره شرکت تاو آویژه پارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شرکت در راستای تحویل تشریفات اختصاصی و شعار “با احترام سفر کنید” راه‌اندازی شده است، گفت: در حال حاضر تاوآویژه پارس توانسته است تاکنون در اطراف فرودگاه مهرآباد ، فرودگاه کیش، هتل سورینت مریم کیش، رستوران زیبای کوه نور جزیره کیش، فرودگاه اصفهان و… جایگاه تشریفات اختصاصی ایجاد نماید.
وی با تاکید بر اینکه فرودگاه امام خمینی بزرگترین و خاص ترین فرودگاه کشور است. بر همین اساس ۱۵ میلیون نفر در سال از این فرودگاه استفاده می نمایند و با بهره برداری از فاز جدید فرودگاه امام خمینی تعداد مراجعه کنندگان فرودگاه به ۵۰ میلیون نفر می‌رسد.

photo11264595659
رئیس هیات مدیره شرکت تاو آویژه پارس با تاکید بر اینکه وظیفه ما برای ارایه خدمات به گردشگران با در نظر گرفتن مسایل فرهنگی و رضایت مندی بیشتر است، گفت: در حال حاضر ماموریت ایجاد خدمات متمایز برای شرکت را تعریف کرده‌ایم. تا جایی که میتوان گفت خدمات شرکت در سطح جهان بی‌نظیر است.
وی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد فضای آرام برای مسافران بوده‌ایم تا قبل از سفر از خدمات بهینه شرکت استفاده نمایند ، اظهار کرد: در شرایط کنونی مرکز اطلاع رسانی پاسخگویی را راه اندازی کرده‌ایم.
احتسابی با تاکید بر اینکه با برخی کشورها مانند ترکیه و امارات برای همکاری مذاکره کرده ایم، گفت: در حال حاضر هزار نفر پرسنل در سراسر کشور داریم و همچنین بخشی از فعالیت های شرکت به صورت برونسپاری انجام می شود.
احتسابی تاکید کرد؛ همچنین در راستای مسئولیتهای اجتماعی اقدامات ویژه‌ای انجام داده ایم.
وی از همه شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری دعوت کرد تا از مجموعه آنها بازدید نمایند و در این راستا گفت: در حال حاضر در کشور یکی از بهترین خدمات تشریفات اختصاصی را ارائه می دهیم و سطح رضایت مشتریان این موضوع را تایید می نماید.
احتسابی درباره تغییر نرخ در سال جدید گفت: قیمتها فعلا نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است و این در حالی است که پیمانکارها قیمت مواد اولیه را بالا برده اند.
وی در پاسخ به خبرنگار نبض اقتصاد گفت: در حال حاضر روزانه می توانیم ۴ هزار مسافر را جذب نماییم و همچنین با توجه به مذاکراتی که با شهر فرودگاهی داشته ایم و می توانیم فاز توسعه‌ ای جدیدی را اجرا کنیم که در اینصورت ظرفیت پذیرش مسافران بالاتر خواهد رفت.
وی با تاکید بر اینکه حدود ۱۴ سال است که در فرودگاه امام خدمات ارائه می دهیم، گفت: با توجه به اینکه همواره در سفرها نواقصی در تشریفات دیده‌ایم به همین دلیل با استفاده از تجربیات گذشته سعی کرده ایم نواقص خدمات سی آی پی را برطرف نماییم.

بازنگری در ارائه خدمات و آموزش کارکنان

photo11264585655

همچنین مجید باقری مدیرعامل شرکت تاوآویژه پارس در ادامه نشست خبری با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده سالن جدیدی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد افتتاح خواهیم کرد گفت؛ در یکسال گذشته رویکرد “با احترام سفر کنید” را در سرلوحه کار قرار داده ایم. به همین دلیل از اساتید برتر کشور برای آموزش پرسنل استفاده کرده ایم که این امر باعث شد موضوع رضایت مشتریان در ارایه خدمات بالاتر برود.
باقری با تاکید بر اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در یک روز از خدمات تشریفاتی شرکت استفاده کرده اند، گفت: در این مدت حدود ۲۰ هزار نفر از مجموعه خدمات شرکت استفاده کرده اند. همچنین در این زمینه ۲۰ شرکت و آژانس با تاو آویژه پارس همکاری دارند.
وی با تاکید بر اینکه امسال ۱۸ خودرو برای ارائه خدمات حمل و نقلی به مشتریان به مجموعه اضافه شده است، گفت: در حال حاضر چهار کانتر پرواز و ۱۲ گیت کارت پرواز و…را هم به مجموعه اختصاصی تشریفات اضافه کرده ایم.
وی با تاکید بر اینکه لباس پرسنل بازنگری شده است، گفت: همچنین وضعیت پذیرایی و مواد غذایی نیز بازنگری شده و در حال حاضر شرایط بسیار مطلوبی دارد و همچنین شرکت‌ها و برندهای معتبر تولیدکننده مواد غذایی داخلی من جمله میهن،خوشگوار و … نیز همکاری خود را با تاوآویژه پارس آغاز کرده اند تا بتوانیم محصولاتی با کیفیت و با بسته بندی مناسب تر به مسافران عرضه نماییم.
مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس با بیان اینکه حدود ۴۰۰ متر فضای پذیرش شرکت افزایش یافته است و کاملا اختصاصی شده است، گفت: همچنین دربهای خروجی اضافه شده و مبلمان و موکت سالن پذیرایی را نوسازی کرده ایم.

اقری افزود؛ همچنین مرکز تماس اضطراری در این شرکت راه‌اندازی کرده ایم که ۲۴ ساعته می تواند رزرو تلفنی انجام دهد و پاسخگوی مسافران محترم باشد.
مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس در پاسخ به پرسش خبرنگار نبض اقتصاد در خصوص همکاری با بانک ها و بهره گیری از تسهیلات شبکه بانکی گفت: در حال حاضر با بانک سامان همکاری می کنیم چون در فرودگاه امام خمینی (ره) شعبه دارد و تخصصی در حوزه گردشگری فعالیت دارد. همچنین این شرکت با تمام ایرلاین های داخلی و خارجی همکاری دارد. از این رو خدمات CIP به مشتریان ویژه این شرکت ارائه می شود. از طرف دیگر به برخی مشتریان خدمات رایگان ارایه می شود و بنابراین قیمت ۳.۵ میلیون تومان برای ارائه خدمات با در نظر گرفتن هزینه‌های بالا و همچنین تعامل با مجموعه باعث شده تا حاشیه سود شرکت کاهش پیدا کند.

وی در ادامه در خصوص سرمایه اولیه تاسیس این شرکت گفت: از ابتدای فعالیت خود با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی فعالیت خود را آغاز کرده ایم و از سوی دیگر اجاره محل ارائه خدمات تشریفاتی دو سال پیش حدود ۵۰۰ میلیون تومان بود و حالا بعد از دو سال به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است که نشان دهنده ارزش افزوده فعالیتهای شرکت تاو آویژه پارس بوده است.
مدیر عامل شرکت تاو آویژه پارس در پایان نشست خبری از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت‌های برتر معماری در مردادماه امسال خبر داد و گفت؛ در نظر داریم مسابقه ای میان شرکت های برتر و مطرح معماری در مردادماه سال جاری برگزار نماییم تا بتوانیم از این طریق با انتخاب برترین های شرکتهای معماری در این مسابقه فعالیت و همکاری خویش را آغاز نماییم.
باقری در ادامه از جوایز نفیس این مسابقه خبر داد و گفت؛ به نفر اول این مسابقه جوایز ارزنده ای من جمله ده سکه تمام بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه