رپرتاژ اگهی

خرید آنلاین طلا به صورت نقد و اقساط در فروشگاه اینترنتی ۱۰گلد گالری

لینک کوتاه کپی شد

خرید طلا قسطی این روزها بسیار رایج و پرطرفدار شده است. از گذشته‌های دور تا به امروز، طلا همیشه به‌عنوان نمادی از زیبایی و ثروت شناخته می‌شده است و بسیاری از افراد آن را می‌خرند تا هم از زیبایی آن لذت ببرند و هم پول خود را در یک دارایی باارزش سرمایه‌گذاری کرده باشند. اما امروزه باتوجه به افزایش شدید قیمت طلا، امکان خرید نقدی آن برای همه اقشار وجود ندارد. برای همین، فروشگاه ۱۰گلد گالری، طرح خرید طلا قسطی را برای مشتریان خود رائه کرده است. برای اطلاع از این طرح در ادامه با ما همراه باشید.

خرید طلا قسطی این روزها بسیار رایج و پرطرفدار شده است. از گذشته‌های دور تا به امروز، طلا همیشه به‌عنوان نمادی از زیبایی و ثروت شناخته می‌شده است و بسیاری از افراد آن را می‌خرند تا هم از زیبایی آن لذت ببرند و هم پول خود را در یک دارایی باارزش سرمایه‌گذاری کرده باشند. اما امروزه باتوجه به افزایش شدید قیمت طلا، امکان خرید نقدی آن برای همه اقشار وجود ندارد. برای همین، فروشگاه 10گلد گالری، طرح خرید طلا قسطی را برای مشتریان خود رائه کرده است. برای اطلاع از این طرح در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته‌شده طلا و جواهرات، 10گلد گالری است که یکی از زیرمجموعه‌های فروشگاه اینترنتی باسابقه 10کالا محسوب می‌شود. فروشگاه 10کالا، سال‌هاست که در زمینه فروش نقد و اقساطی کالاهای مختلف فعالیت می‌کند و با عملکرد مطلوب خود، توانسته است رضایت مشتریان را به‌دست آورد. این مجموعه با توجه به نیاز بازار و شرایط کنونی تصمیم گرفت تا یک فروشگاه اینترنتی مخصوص طلا و جواهرات ایجاد کند که امکان خرید طلا قسطی در آن وجود داشته‌باشد.

فروشگاه اینترنتی 10گلد گالری با این تفکر و ابتکار راه‌اندازی شد و هم‌اکنون طیف وسیعی از زیورآلات طلای زنانه، مردانه و بچه‌گانه را به‌صورت نقد و اقساط به مشتریان ارائه می‌کند. مزیت اصلی این فروشگاه آنلاین این است که در فروش اقساطی طلا، پس دریافت پیش‌پرداخت، قیمت طلا را تثبیت می‌کند و تا پایان تسویه اقساط از سوی مشتری، هیچ‌گونه افزایش قیمتی بر روی طلای خریداری‌شده اعمال نمی‌شود. در ادامه با محصولات این فروشگاه آشنا خواهید شد.

معرفی محصولات فروشگاه 10گلد گالری

فروشگاه 10گلد گالری طیف متنوع و گسترده‌ای از طلا و جواهر را عرضه می‌کند و افراد با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف می‌توانند طلای مورد نظر خود را خریداری کنند و وجه آن را به‌صورت نقد و اقساط بپردازند. برخی از محصولات پرفروش و پرطرفدار این فروشگاه عبارتند از:

گردنبند زنانه طلا

این نوع زیورآلات یکی از پرفروش‌ترین محصولات 10گلد گالری است که در سبک‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف مانند زنجیر ساده، گردنبند آویز، یا ترکیب با سنگ‌های قیمتی موجود است. گردنبند طلا زنانه یک اکسسوری محبوب برای خانم‌هاست و می‌توان ان را مناسبت‌های مختلف پوشید و از زیبایی آن بر روی گردن لذت برد.

انگشتر طلا

انگشتر طلا جزو محصولاتی است که در بین خانم‌ها و آقایان محبوبیت زیادی دارد. انگشترهای موجود در فروشگاه 10گلد گالری در طرح‌ها و سبک‌ها مختلف ارائه و در برخی موارد با سنگ‌های قیمتی مانند الماس، زمرد و یاقوت تزئین می‌شوند. انگشتر طلا، یک اکسسوری ایده‌آل و محبوب است که می‌توان به مناسبت‌های مختلف مانند تولد یا سالگرد ازدواج، آن را هدیه داد.

دستبند طلا

این اکسسوری طلا در طرح‌های مختلف مانند دستبند النگویی و کارتیه ساخته می‌شود و گاهی ممکن است با سنگ‌های قیمتی تزئین شود. دستبندهای طلا، برای سه گروه خانم‌ها، آقایان و کودکان قابل استفاده است و می‌توان آن را برای مناسبت‌های مختلف یا به‌صورت روزانه پوشید. این اکسسوری، یک هدیه خاص است و ممکن است از طلای زرد، سفید و رزگلد برای ساخت آن استفاده شود.

گوشواره طلا

از گذشته‌های دور، گوشواره یکی از زیورآلات مورد علاقه خانم‌ها بوده است، به‌خصوص اگر جنس آن از طلا باشد. در 10گلد گالری انواع مختلفی از گوشواره‌های جذاب و زیبا در طرح‌های مختلف موجود است که می‌توان به گوشواره حلقه‌ای، قلاب‌دار، کلیپسی، لوستری، میخی، اهرمی و غیره اشاره کرد.

ست و نیم‌ست

اگر به‌دنبال ست و نیم‌ست‌های منحصربه‌فرد و جذاب می‌گردید، فروشگاه 10گلد گالری، انواع مختلفی از آن‌ها را در فروشگاه خود عرضه کرده است. آن‌ها در سبک‌های اسپرت و مجلسی در دسترس هستند و با طلای زرد، سفید یا رزگلد ساخته می‌شوند.

شرایط خرید طلای قسطی از 10گلد گالری

فروشگاه آنلاین 10گلد گالری برای رفاه حال شما، سه روش مختلف را برای خرید قسطی طلا طراحی کرده است که با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و طلای دلخواه‌تان را به‌ صورت اقساط به آدرس https://10goldgallery.com/installment-gold/ خریداری کنید. در تمام این سه روش، پس از دریافت 50 درصد مبلغ سفارش، قیمت طلا تثبیت می‌شود و تا پایان تسویه اقساط هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نخواهد داشت. همچنین 50 درصد مبلغ باقیمانده طی اقساط 5 ماهه با سود 5 درصد ماهیانه تسویه خواهد شد. در ادامه این سه روش را معرفی می‌کنیم.

روش اول: خرید طلا قسطی با چک صیادی از فروشگاه 10گلد گالری

در این روش ابتدا به سایت یا صفحه اینستاگرام فروشگاه مراجعه و طلای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. سپس با کارشناسان فروش 10 گلد کالری تماس می‌گیرید و با کمک آن‌ها فرم استعلام خرید اقساطی را که در سایت وجود دارد، تکمیل می‌کنید.

اگر استعلام چک صیادی شما مشکلی نداشته‌باشد و تایید شود، پیش‌فاکتور صادر می‌شود. در این مرحله باید، 50 درصد مبلغ کل را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشگاه واریز و رسید آن را برای کارشناسان فروش ارسال کنید. پس از تایید، مراحل ساخت سفارش شما آغاز می‌شود. آماده‌سازی سفارش، حدود 10 روز طول می‌کشد و هنگامی‌که سفارش آماده شد، قیمت و وزن نهایی آن مشخص می‌شود.

در این مرحله، فروشگاه فاکتور نهایی را صادر می‌کند و شما باید 5 چک صیادی بر اساس مبلغ و تاریخ‌هایی که در فاکتور مشخص شده است، آماده و برای فروشگاه ارسال کنید. پس از این‌که چک‌ها دریافت شد، سفارش شما به‌همراه فاکتور مهر و امضا‌شده برایتان فرستاده می‌شود.

روش دوم: خرید قسطی طلا با ضمانت گذاشتن طلای کارکرده

برای استفاده از این روش، مانند روش قبلی باید محصول مورد نظر را از سایت یا اینستاگرام فروشگاه انتخاب کنید. پس از آن، عکس طلای کارکرده خود را به‌همراه عکس فاکتور آن برای کارشناسان فروش ارسال کنید. لازم به ذکر است که طلای کارکرده شما باید هم‌وزن طلای انتخابی باشد. در این مرحله، پیش‌فاکتور صادر می‌شود و باید 50 درصد از آن را به حساب فروشگاه 10گلد گالری واریز کنید. پس از تایید واریز پیش‌پرداخت، سفارش شما ثبت و ساخت آن آغاز می‌شود. هنگامی‌‌که سفارش آماده شد، باید به‌صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید، طلای کارکرده خود را تحویل دهید و طلای جدید را دریافت کنید. طلای کارکرده شما تا پایان تسویه حساب اقساط، نزد فروشگاه به امانت باقی می‌ماند.

روش سوم: خرید اقساطی طلا بدون نیاز به چک صیادی و طلای کارکرده

محبوب‌ترین روش خرید قسطی طلا از فروشگاه 10گلد گالری، همین روش است. در این روش، پس از انتخاب طلای مورد نظر، پیش‌فاکتور برایتان صادر می‌شود که باید مبلغ پیش‌پرداخت را به حساب فروشگاه واریز کنید. پس از واریز، مدیر فروشگاه، یک رسید رسمی روی سربرگ فروشگاه همراه با امضا و مهر برای شما ارسال می‌کند. در این مرحله ساخت طلای مورد نظر شروع می‌شود. سفارش شما تا پایان تسویه آخرین قسط، نزد فروشگاه می‌ماند و سپس با فاکتور رسمی برایتان فرستاده می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به افزایش شدید قیمت ارز و طلا در سال‌های اخیر، فروشگاه 10گلد گالری، سه روش مختلف را برای خرید طلا قسطی ارائه کرده است تا افراد با شرایط مختلف بتوانند طلای مورد نظر خود را خریداری کنند. مزیت این سه روش این است که قیمت طلا پس از واریز پیش‌پرداخت، تثبیت می‌شود و تا پایان تسویه اقساط، هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت 10گلد گالری مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

خرید آنلاین طلا به صورت نقد و اقساط در فروشگاه اینترنتی ۱۰گلد گالری

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه