// کد مطلب: ۱۵۳۰۵۰

در نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو و گفت و گو با بیمه گزاران

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو و گفت و گو با بیمه گزاران
لینک کوتاه کپی شد

در اولین روز کاری 1402 مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو این شرکت در شهر تهران بازدید کرد و با زیان دیدگان حوادث رانندگی که برای دریافت خسارت مراجعه کرده بودند، گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز ، موسی رضایی در این بازدید بر لزوم هوشمندسازی خدمات بیمه ای اعم از صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت تاکید کرد و گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به بیمه گزاران و ذی نفعان، تا پایان سال جاری فرآیند هوشمندسازی خدمات بیمه ای در بیمه البرز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: یکی از فواید هوشمندسازی، سهل الوصول تر شدن دریافت خدمات بیمه ای و در نتیجه افزایش رضایتمندی مشتریان است. همچنین با هوشمندسازی فرآیندهای صدور و خسارت، تخلف ها و تقلب ها به حداقل خواهد رسید.

مدیرعامل بیمه البرز در عین حال بر حفظ کرامت مشتریان و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: اولویت اصلی شرکت بیمه البرز ، اخلاق مداری و رعایت اخلاق حرفه ای در برخورد با مشتریان است. زیان دیدگان باید بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، خسارت خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: در همین راستا می توان گفت بیمه البرز جزو معدود شرکت های بیمه است که با برخورداری از نیروی انسانی حرفه ای و داشتن پورتفوی مناسب در بخش بیمه ای و سرمایه گذاری، خسارت زیان دیدگان خود را در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می کند.

رضایی اظهار داشت: منابع انسانی سرمایه اصلی بیمه البرز است و تمام توان خود را در حراست از این سرمایه و افزایش نشاط سازمانی بکار می گیریم. نیروی انسانی نیز متقابلا باید تعهد سازمانی داشته باشد. به عبارت دیگر می توان گفت کارکنان، بیمه گزاران و ( سهامداران) شرکت سه ضلع یک مثلث هستند و باید مکمل همدیگر باشند.

وی با تاکید بر خوشنامی بیمه البرز در صنعت بیمه کشور ابراز امیدواری کرد برند سبز بیمه البرز همیشه همچون بهار سرسبز و شکوفا باشد.

این گزارش حاکی است، در بازديد از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو بیمه البرز در تهران، مجيد علي پناهي، رئيس هيأت مديره و بهروز ميرزايي، مدير دفتر هيأت مديره و مديرعامل بیمه البرز نیز حضور داشتند.

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو و گفت و گو با بیمه گزاران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه