// کد مطلب: ۱۵۳۰۵۳

همراه اول/

ابتکار ارزشمند همراه اول در ترویج زندگی دیجیتال به بهانه ماه رمضان

ابتکار ارزشمند همراه اول در ترویج زندگی دیجیتال به بهانه ماه رمضان
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با آغاز سال نو، اپراتورهای ارتباطی کشور، اقدام به ارایه انواع بسته‌های عیدانه در قالب تخفیف‌ها و تسهیلات مختلف برای استفاده از خدمات پراستفاده و مورد نیاز مشترکان خود می‌کنند.

امسال نیز دو اپراتور اصلی کشور یعنی همراه اول و ایرانسل بسته‌های متنوعی عرضه کردند.

در همین راستا و به سیاق سال‌های قبل، همراه اول و ایرانسل اقدام به طراحی و معرفی تخفیف‌ها و عیدی‌های رایج خود در بخش‌های خدمات ارتباطی شامل، پیامک، مکالمه و اینترنت کردند که با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان، این بسته‌ها از ابتدای نوروز تا عید سعید فطر نیز قابل فعال‌سازی و استفاده است و جزییات کامل آن نیز از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت هر دو اپراتور قابل دسترسی است.

برای مثال ایرانسل برای تمام کاربران دائمی و اعتباری خود، بسته اینترنت تخفیفی تا سقف 10 گیگابایت در نظر گرفته است و بسته‌های اینترنت ایرانسل که با تخفیف به مشترکان ارائه می‌شود، در فاصله 29 اسفند تا 3 اردیبهشت 1401، در قسمت پیشنهادهای ویژه سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من و همچنین با شماره گیری کد دستوری #1402*، در دسترس کاربران قرار دارد و تا سقف 10 گیگابایت، برای مصرف در تلویزیون اینترنتی لنز، بخش فیلم و سریال در روبیکا و سرویس VOD فیلیمو، قابل خریداری و استفاده است.

اما همراه اول در سال جاری دست به ابتکار ویژه و قابل توجهی زده است. به این ترتیب که هدایای بزرگترین اپراتور ارتباطی ایران و خاورمیانه، شامل دو بخش کاملا مجزا است و علاوه بر تخفیف‌ها و هدایای رایج در بخش «بسته و اعتبار»، شامل طیف جدیدی از هدایای مرتبط با ترویج فرهنگ و زندگی دیجیتال است.

در همین راستا همراه اول ، عنوان بسته و گروه جدید هدایای عیدانه خود را «خدمات زندگی دیجیتال» گذاشته که مختص استفاده از کسب و کارهای دیجیتال است.

این هدیه که صرفا از طریق اپلیکیشن همراه من برای مشترکان قابل استفاده است، از طریق گردونه مجزای «خدمات زندگی دیجیتال» و با انتخاب مشترک، شروع به چرخیدن کرده و در نهایت به صورت تصادفی، یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده می‌شود.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» نیز شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجیکالا، نماوا، آچاره، جاجیگا و فلای تودی می‌شود.

این اقدام همراه اول اما از جهات مختلفی قابل توجه است.

نخست آنکه طیف جدیدی از هدایا و حق انتخاب را برای همراه اولی‌ها ایجاد می‌کند تا بر اساس نیاز و علاقه خود، بتوانند از فرصت‌های جدید و متنوعی استفاده کنند.

دوم آنکه این ابتکار همراه اول با توجه به در اختیار داشتن بیشترین مشترک در کشور و ضریب نفوذ بسیار بالایی که این اپراتور به واسطه شبکه گسترده، خدمات متنوع و مشتری‌مداری در سال‌های قبل به دست آورده است، به نوعی یک اقدام فرهنگی گسترده در گسترش کاربری و سبک زندگی دیجیتال نیز به شمار می‌رود.

و نکته سوم آنکه اقدامات مناسبتی و مشارکتی همراه اول با توجه به در اختیار داشتن بالغ بر 77میلیون مشترک، زمینه‌ساز یک جهش و آشنایی میلیون‌ها کاربر با خدمات ارایه شده از سوی کسب و کارهای حوزه دیجیتال در کشور محسوب شده و حمایتی عملیاتی از شاغلان، کالاها و خدمات عرضه شده بر این بسترها به شمار می‌رود.

اقدامی که با توجه به شرایط اقتصاد دیجیتال در سال گذشته و بار مالی آن برای این اپراتور، انتخاب و ابتکاری هوشمندانه و ارزشمند از سوی همراه اول به عنوان یک شرکت بزرگ و توانمند، برای حمایت از دیگر فعالان خرد و متوسط در حوزه کسب و کارهای دیجیتال محسوب می‌شود که می‌تواند به عنوان الگویی برای دیگر اپراتورها و شرکت‌های بزرگ تلقی شود.

به عبارت دیگر دایره هدایا و عیدی همراه اول در سال 1402، گسترش یافت و علاوه بر میلیون‌ها مشترک و خدمات این اپراتور، شامل ده‌ها هزار شاغل، تولیدکننده، کالاها و خدمات عرضه شده از سوی فعالان و بسترهای ارایه‌دهنده خدمات زندگی دیجیتال نیز شد.

ابتکار ارزشمند همراه اول در ترویج زندگی دیجیتال به بهانه ماه رمضان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه