// کد مطلب: ۱۵۳۱۱۳

تامین اجتماعی |

بیش از ۵ هزار مددجوی کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی هستند

بیش از 5 هزار مددجوی کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی هستند
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۸۰ مددجو تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و ۲۶۵ نفر نیز بازنشسته شده و از تامین اجتماعی، مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس از زاهدان، سیدمهدی عبادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: تقریبا 11 درصد جامعه مددجویی کل کشور را تحت پوشش داریم، که 32 درصد خانواده‌های شهری و 68 درصد روستایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: مجموع مستمری پرداخت شده در سال 1401، مبلغ یک هزار و 930 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه امسال 40 درصد مستمری افزایش پیدا کرده است، افزود: طی سال گذشته، 9 هزار و 211 سری جهیزیه در سطح استان توزیع شد که ارزش هر سری 24 میلیون تومان بوده است.

عبادی گفت: سال گذشته، هیچ مددجویی پشت نوبت جهیزیه نداشتیم، در سال گذشته مبلغ 115 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد و 7 هزار و 700 نفر از این خدمت بهره بردند.

این مسؤول بیان کرد: در حال حاضر 5 هزار و 580 مددجو تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و 265 نفر نیز بازنشسته شده و از تامین اجتماعی ، مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته، بیش از 20 هزار طرح در سطح استان اجرا و 24 هزار و 806 فرصت شغلی ایجاد شد.

این مسؤول ادامه داد: سال گذشته 1081 مورد تعمیرات و 268 هزار و 178 مترمربع احداث مسکن داشته‌ایم، همچنین سال گذشته دو هزار دانش‌آموز کنکوری و پشت کنکوری از خدمات آموزشی موسسات بهره‌مند شدند.

وی گفت: سال گذشته 350 نفر پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان داشتیم و هشت نفر نیز در رشته‌های پزشکی پذیرفته شدند، در سال 1401 سه هزار دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان توزیع شد.

بیش از 5 هزار مددجوی کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی هستند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه