// کد مطلب: ۱۲۸۷۸۸

مدیر آموزش بانک کارآفرین منصوب شد

مدیر آموزش بانک کارآفرین منصوب شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: با حکم دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، دکتر ​رسول خوانساری به عنوان مدیرآموزش و ارزیابی عملکرد بانک کارآفرین منصوب شد.

به گزارش طلانیوز: دکتر خلیل موفق معاون مدیرعامل در امور توسعه سرمایه انسانی در مراسم معارفه مدیر آموزش و ارزیابی عملکرد بانک ، با بیان این که این مدیریت باید به تولید و خلق فکر ، اندیشه و خرد کمک کند و این امر سرمایه گذاری برای سازمان محسوب می شود گفت: سازمانی موفق است که به موضوع آموزش نگاه بلند مدت ، کاربردی و حرفه ای داشته باشد و ما نیز برای این که بانکی پیشرو و موفق باشیم باید به این موضوع توجه خاص کنیم.
وی با بیان این که در صنعت بانکداری هر روز شاهد تحول در بخش های مختلف هستیم ادامه داد: برای عقب نماندن از تحولات باید به بحث آموزش کارکنان اهمیت بسزایی داد و همه اجزاء بانک همراستا با تغییر و تحولات در جهت نیل به اهداف بانک قدم های جدی بردارند.
معاون مدیر عامل در امور توسعه سرمایه انسانی آموزش و توانمندسازی کارکنان را ضروری خواند و تاکید کرد : قطعا ارائه محصولات مختلف در سازمان نشات گرفته از مطالعه و اندیشه ای است که در پشت صحنه آن آموزش فعال بوده است و در نهایت به تعالی و پیشرفت سازمانی منتج می شود.
موفق ادامه داد: مطالعه و اندیشه در سطوح مختلف از آموزش نشات می گیرند که سازمان را به سمت پیشرو بودن سوق می دهد ، این امر در زمان مدیریت دکتر بمان پور به خوبی انجام شده است و امیدواریم با حضور دکتر خوانساری شاهد تحولات بیشتری باشیم.
به گفته وی، تولید فکر و توسعه آن در سطوح مختلف از آموزش شروع می شود که مبتنی بر الزاماتی است که موجب می شود سازمان بتواند متناسب با چالش های رقابتی و سازمانی، قابلیت ها و مهارتهایی که جنبه کاربردی دارد و ایجاد ارزش افزوده می کند را فراهم کند.
موفق با تاکید بر اهمیت یادگیری و یاددادن گفت: در کنار تمام اقدامات و آموزش های موثری که در بانک انجام می شود، بهتر است از ظرفیت های همکاران بانک نیز استفاده شده و همکاران بتوانند در عین اینکه یاد می گیرند بتوانند به سایر همکاران خود یاد بدهند و انتقال تجربه کنند.
وی با اشاره به سابقه مدیریتی دکتر خوانساری در بانک مرکزی ، وی را مدیری توانمند خواند که با شور جوانی اش می تواند برنامه های تدوین شده در بخش مدیریت آموزش و ارزیابی عملکرد را به منصه ظهور و بروز بهتر برساند.
معاون مدیر عامل در امور توسعه سرمایه انسانی ایجاد اداره مدیریت عملکرد در کنار اداره آموزش را کاری هوشمندانه ای خواند که منجر به ارتقا خواهد شد و افزود: این امر موجب می شود تا نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و به سمت ترمیم آنها پیش برویم.و امکان توانمندسازی کارکنان و تحقق فرآیند جانشین پروری تقویت شود.
دکتر رسول خوانساری مدیر آموزش وارزیابی عملکرد نیز در این مراسم با تشکر از اقدامات انجام شده در هر دو بخش آموزش و ارزیابی عملکرد بانک در زمان مدیریت دکتر بمان پورابراز امیدواری کرد که بتواند در ادامه مسیر فراهم شده کارهای خوبی انجام دهد.
وی فعالیت های خود را به دوبخش آموزش و ارزیابی عملکرد تقسیم کرد و گفت: در بخش نخست ، ضرورت آموزش بر هیچ کس پوشیده نیست مخصوصا در فضای رقابتی بین بانکی کشور؛ بانکی موفق است که بتواند عملکرد بهتری در بخش یادگیری و آموزش داشته باشد .
خوانساری با تاکید بر این که باید در کنار یادگیری به موضوع یاددادن هم توجه کرد افزود: باید بتوانیم در کنار آموز ش بتوانیم از آنها برای آموزش دادن به سایر همکاران استفاده کنیم . در کنار این بخش ارزیابی عملکرد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان اثر گذاری آموزش های انجام شده را نشان می دهد.
مدیر آموزش و ارزیابی عملکرد ابراز امیدواری کرد که بتواند در بخش آموزش و ارزیابی عملکرد از تجارب دیگر نهادها و سازمانها استفاده کرد.
دکتر مسلم بمان پور مدیر سابق آموزش و ارزیابی عملکرد نیز در این مراسم ، عملکرد مثبت بخش آموزش در دوره مدیریت اش را حاصل همکاری همکاران این مدیریت خواند و آنها را سرمایه های اصلی مدیریت آموزش خواند .
وی با بیان این که زیر ساخت های لازم برای ارائه آموزش های مختلف به همکاران بانک آماده است گفت: در یک سال و۱۰ ماه گذشته در بخش آموزش تلاش بر این بود که محوریت کارها بر اساس انطباق آنها با استانداردهای بین المللی تنظیم شده و به پیش برود و در این راستا گام برداشتیم .

مدیر آموزش بانک کارآفرین منصوب شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه