// کد مطلب: ۱۲۹۱۶۷

رپرتاژ اگهی /

زاویه سازی صورت گرد و چاق با تزریق ژل

زاویه سازی صورت گرد و چاق با تزریق ژل
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: امروزه روش‌های متنوعی برای تغییر حالت و زوایای فک و صورت وجود دارد که کمک می‌کند شما ظاهری جوانتر و زیباتری داشته باشید. این روش‌ها می توانند مبتنی بر جراحی (مثل لیفت جزئی یا کامل صورت،لیفت گردن برجسته کردن گونه یا چانه) بوده و یا با استفاده از تکنیک های کم تهاجمی و ژلهای تزریقی انجام شود.

به گزارش طلانیوز: امروزه روش‌های متنوعی برای تغییر حالت و زوایای فک و صورت وجود دارد که کمک می‌کند شما ظاهری جوانتر و زیباتری داشته باشید. این روش‌ها می توانند مبتنی بر جراحی (مثل لیفت جزئی یا کامل صورت،لیفت گردن برجسته کردن گونه یا چانه) بوده و یا با استفاده از تکنیک های کم تهاجمی و ژلهای تزریقی انجام شود.

در مقاله‌ مربوط به تزریق ژل در سایت دکتر الناز احمدی آمده است که "تزریق ژل می‌تواند موقت یا دائمی باشد. فیلر بسته به نوع و مارک ممکن است از ژل‌های مصنوعی یا طبیعی متشکل از انواع پلیمرها یا عصاره کلاژن به دست آمده از انسان یا حیوان ساخته شده باشد".

در تزریق ژل از ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید استفاده می‌شود. هیالورونیک اسید هم برای آناتومی صورت و هم برای پوست استفاده می شود و خاصیت حجم دهندگی و بازسازی کننده دارد وقتی که تزریق ژل به صورت حرفه‌ای در نواحی خاصی از صورت انجام شود باعث می شود حجم از دست رفته، افتادگی، چین و چروک، کیسه ها و کم آبی پوست بازیابی شوند. از آنجایی اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن انسان است خطر بسیار کمی از واکنش منفی یا عوارض جانبی دارد. اما بسیار مهم است که پزشک متخصص و با تجربه ای انتخاب کنید تا با استفاده از محصولات فیلر مطمئن و موثر برای نواحی خاصی که نیاز است این عمل را انجام دهد.

تزریق ژل چگونه عمل می کند؟

تزریق ژل به روشهای مختلف کار میکند و برای ایجاد برآمدگی و فرم دهی چانه ، لب و لیفت گونه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد و موجب شکل‌گیری این قسمت ها می شود. با تزریق ژل نواحی که ممکن است به علت افزایش وزن تغییر پیدا کرده باشند تقویت می شوند و صورت حالت گرد تری پیدا میکند با لیفت کردن بافت های زیرین پوست و از بین بردن برخی نواحی خاص پوست برآمدگی های لازم ایجاد می شود و صورت زاویه دار می شود. ممکن است فردی با تکنیک های خاص تزریقی ( که لیفت ۸ نقطه ای نامیده می‌شوند) لیفتینگ کامل صورت را انجام دهد در این روش درمانی نتایج قابل توجهی به دست می آید در بعضی موارد می‌توان صورتی که بیش از حد گرد است را تغییر داد و به ظاهر زیباتری دست پیدا کرد. علاوه بر این اسید هیالورونیک در ژل هزار برابر وزن خود می تواند آب را در خود نگه دارد و موجب می شود فیلر های پوستی خاصیت آبرسانی فوق‌العاده ای برای پوست داشته باشند. بعد از تزریق، اسید هیالورونیک شروع به سفت شدن و برطرف کردن خطوط و چین و چروک ها و همچنین بهبود شرایط کلی و حالت ارتجاعی پوست میشود.

شکل دادن صورت با فیلر های پوستی

زاویه سازی صورت با استفاده از تزریق ژل می تواند راه حل فوق العاده عالی برای درمان بسیاری از شرایط در مردان و زنان باشد. با استفاده از این درمان نه تنها ظاهر جوانتری از طریق لیفت استخوان فک، برجسته سازی گونه ها و پر کردن شقیقه ها ( ناحیه ای که با گذشت زمان ظاهر توخالی پیدا می‌کند) ایجاد میشود بلکه می‌توان تقارن صورت، چانه ضعیف، تیرگی زیر چشمها و کیسه های زیر چشم، چین و چروک های عمیق که بوتاکس نمی تواند آنها را درمان کند را برطرف کرد.

زیبایی ژل های تزریقی به این دلیل است که زمان کوتاهی برای این درمان صرف می شود و نیاز به استراحت بعد از عمل ندارد و نتایج آن ۶ تا ۱۸ ماه دوام دارد. برای اینکه مطمئن شوید شما برای زاویه سازی صورت از طریق تزریق ژل گزینه مناسبی هستید باید قبل از عمل یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید. در این جلسه شما در مورد ویژگی های صورت خودتان و نتایجی که انتظار دارید همینطور آنچه در مورد آن نگران هستید صحبت می‌کنید. همچنین به پزشک متخصص خود این امکان را می دهید تا سابقه پزشکی شما را بررسی کند صورت شما را معاینه کند و ببیند آیا تزریق ژل برای شما قابل انجام و ایمن هست یا نه. پس از آن چگونگی انجام این روش را برای شما بررسی میکند. بعد از جلسه اول اگر شما گزینه مناسبی بودید پزشک متخصص برای درمان شما اقدام خواهد کرد.

مراقبت های پس از تزریق فیلر

برای رسیدن به نتیجه ی مورد نظر باید تمام نکات درمورد تزریق ژل رعایت شود.

بلافاصله پس از درمان فیلر پوستی ممکن است شما موارد زیر را مشاهده کنید:

  • ورم
  • کبودی
  • دانه های قرمز و ریز
  • عدم تقارن
  • حساسیت به لمس
  • خارش در ناحیه تحت درمان

مشکلاتی که در قسمت بالا ذکر شد بعد از تزریق ژل بسیار شایع هستند و بعد از حدود چند روز تا چند هفته برطرف خواهند شد. نتیجه نهایی بعد از گذشت چهار هفته از درمان قابل مشاهده است و پس از بررسی اگر به درمان بیشتر نیاز داشته باشید برای شما برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد.

بلافاصله بعد از تزریق صورت شما تمیز می شود. شما نباید تا ۶ ساعت صورت خود را لمس کنید. بعد از گذشت این مدت می توانید صورت خود را با آب و یک شوینده ملایم تمیز کنید. اگر خواستید پس از گذشت ۶ ساعت آرایش انجام دهید از مارک هایی مثل اکسیژنایکس که برای همین منظور طراحی شده است استفاده کنید. هر چند بهتر است تا یک روز بعد از درمان از آرایش کردن خودداری کنید.

مواردی که باید از انجام آنها خودداری کنید:

  • ناحیه تحت درمان را در معرض گرمای شدید قرار ندهید (مثل سولاریوم یا سونا).
  • از فشار دادن نواحی تحت درمان در چند شب ابتدایی پس از درمان خودداری کنید (حتی الامکان روی کمر خود بخوابید).
  • به مدت ۲۴ ساعت ورزش‌های شدید انجام ندهید.
  • تا ۲۴ ساعت مشروبات الکلی ننوشید.
  • به مدت ۲۴ ساعت از داروهای قلبی، رتینول، ویتامین سی یا مواد آرایشی بر پایه روغن استفاده نکنید.
  • تا دو هفته بعد از درمان از انجام فیشال، گذاشتن موم روی صورت، لایه برداری گلیکولیک، درمانهای میکرودرم ابریژن و لیزر درمانی خودداری کنید.

تسکین درد

پس از تزریق فیلر معمولاً درد ملایم و گاهی اوقات متوسطی دارید. نواحی مثل چانه و لب ها ممکن است بسیار دردناک باشند. ممکن است تسکین درد توسط متخصص پوست کنترل شود.

تسکین ورم

در روز درمان هر یک ساعت یکبار کمپرس سرد را به مدت ۱۰ دقیقه روی ناحیه تحت درمان قرار دهید. یخ را مستقیما روی پوست نگذارید. استفاده منظم از کمپرس سرد به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق کمک می کند ورم کاهش پیدا کند.

تسکین کبودی

بیمارانی که آسپرین داروهای حاوی روغن ماهی و یا داروهایی که موجب افزایش کبودی می شوند را مصرف می کنند ممکن است خطر کبودی را افزایش دهند. برای درمان کبودی داروهای بدون نسخه پزشک مثل برودردم و هیرودوئید موجود هستند.

بررسی زیباشناختی

نتایج حاصل از تزریق ژل پس از گذشت چهار هفته مورد بررسی قرار می‌گیرند (به جز موارد اورژانسی زیبایی مثل عفونت یا انسداد عروقی که باید فوراً بررسی شوند). بررسی نتایج زیباشناختی قبل از ۴ هفته موثر و مفید نیست. چون هنوز مقدار کمی ورم وجود دارد و نمی توان نتایج را به درستی قضاوت کرد مخصوصاً بسیار مهم است که تقارن ایجاد شود و بررسی تقارن نباید قبل از ۴ هفته انجام شود.

مطلب فوق رپرتاژ اگهی بوده است و سایت طلانیوز هیچگونه مسولیتی بابت آن ندارد ....

زاویه سازی صورت گرد و چاق با تزریق ژل

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه