// کد مطلب: ۱۲۹۲۸۲

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی ایلام و اصفهان

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی ایلام و اصفهان
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: عیسی میرزایی و مجتبی آخوندی، مدیر کل بیمه ایران استان های ایلام و اصفهان با کسب اکثریت آرا در انتخابات ریاست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان های فوق انتخاب شدند.

به گزارش طلانیوز: عیسی میرزایی ،مدیرکل بیمه ایران استان ایلام، روز یکشنبه با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه این استان انتخاب شد.
در این جلسه انتخابات نایب رئیس و دبیر استان ایلام نیز برگزار شد که فرزاد اسماعیل پور، مدیر شعبه بیمه آسیا به عنوان نایب رئیس شورا و احسان اسفندیاری، مدیر شعبه بیمه البرز به عنوان دبیر شورای این استان انتخاب شدند.
همچنین در جلسه دیگری که در روز سه شنبه در استان اصفهان برگزار شد، مجتبی آخوندی ،مدیرکل بیمه ایران این استان با کسب اکثریت آرا برای بار دیگر به عنوان رئیس شورای هماهنگی انتخاب شد.
در این جلسه سید علیرضا سمائی، مدیر شعبه بیمه دی استان اصفهان و محمد رضا بزرگ پور، مدیر شعبه بیمه تجارت نو این استان نیز برای دومین بار پیاپی به ترتیب به عنوان نایب رئیس و دبیر شورای انتخاب شدند.
گفتنی است این جلسات به صورت ویدیو کنفرانس با حضور علی کرمی معاون، محمد محسن طباخها مدیر برنامه ریزی و نوآوری سندیکای بیمه گران ایران، مدیران شعب شرکت های بیمه و صندوق خسارت های بدنی استان های ایلام و اصفهان برگزار شد.

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی ایلام و اصفهان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه