// کد مطلب: ۱۲۹۲۹۲

بانک توسعه تعاون اهمیت ویژه‌ای برای ارتقاء شغلی بانوان قائل است

بانک توسعه تعاون اهمیت ویژه‌ای برای ارتقاء شغلی بانوان قائل است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه غیرحضوری با بانوان همکار، از اهمیت ویژه بانک در ارتقای شغلی بانوان خبر داد.

به گزارش طلانیوز: حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت ولادت حضرت فاطمه و هفته تکریم بانوان و مادران در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور همکاران خانم در سراسر کشور برگزار شد ضمن تبریک مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن اظهار داشت: بانوان در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور نقش فعال و به سزایی را بر عهده‌دارند و حضور زنان در به دست آوردن جایگاه‌های تحصیلی و شغلی در جامعه همواره رو به رشد بوده است .

وی بابیان این مطلب که در حال حاضر 795 همکار خانم در بانک حضور دارند که از این میزان 55 درصد در پستهای مدیریتی و تخصصی فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد : این آمار نشان‌دهنده حضور فعال و مثمر ثمر بانوان در بانک می‌باشد که علی‌رغم دارا بودن وظایف مهم مادری و همسری توانسته‌اند در محیط کار نیز به‌درستی انجام‌وظیفه نمایند .
وی بابیان این مطلب که رعایت شان و جایگاه بانوان و مادران در بانک توسعه تعاون همیشه مد نظر مدیران ارشد سازمان بوده است افزود: همیشه در بانک سعی نموده ایم تا امکان مشارکت بانوان در سطوح مختلف مدیریتی را فراهم نماییم و بانک توسعه تعاون بخش مهمی از توفیقات خود را حاصل تلاش و تخصص همکاران خانم می‌داند .
مهدیان همچنین ضمن تقدیر از امور منابع انسانی و اداره کل روابط عمومی در برگزاری این جلسه گفت: برگزاری این‌گونه جلسات فرصت مغتنمی است تا با تعامل و همفکری بانوان، مسائل و مشکلات آنان بدون واسطه پیگیری و بررسی گردد تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، زمینه‌های بهتری برای ایفای نقش هم‌زمان درصحنه کار وزندگی برای آنان مهیا گردد.
در ادامه جلسه امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز با اشاره به نقش مهم بانوان شاغل در تربیت فرزندان سالم و صالح خاطرنشان کرد: مادران شاغل دارای ظرفیت‌های زیادی هستند تا علاوه بر حضور در جامعه و ایفای نقش اجتماعی خود بتوانند آینده‌سازان این کشور را نیز تربیت نمایند و قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که بانوان بتوانند به هر دو وظیفه خود به‌درستی عمل نمایند و موردحمایت و توجه سازمان خود قرار گیرند .
وی افزود: ضروری است مدیران نیز به‌عنوان مجریان قانون در مقام اجرا، از رفتارهای سلیقه‌ای پرهیز نمایند و شرایطی را فراهم نمایند تا شرایط تسهیل‌گرایانه مندرج در قانون، به نحو مناسبی به نفع بانوان به اجرا درآید.
در ادامه رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی نیز گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امتیازاتی را برای خانم‌ها در حفظ جایگاه مدیریتی و شغلی در دوران مرخصی زایمان، حضور ، دورکاری و پرداخت حقوق بانوان در نظر گرفته است که این الزامات در فرآیندهای مدیریت سرمایه انسانی بانک قرار دارد .
گفتنی است در این جلسه شش نفر از همکاران استانی و ستادی به نمایندگی از بانوان سراسر کشور، دیدگاه‌ها ، نقطه نظرات و مشکلات بانوان را مطرح کردند و مقرر گردید تمامی درخواست‌ها، پیشنهادها و نظرات مورد رسیدگی و چاره‌اندیشی واقع شود.


بانک توسعه تعاون اهمیت ویژه‌ای برای ارتقاء شغلی بانوان قائل است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه