با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در تولید و اشتغال آفرینی

ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری برگزار می شود

ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری برگزار می شود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: برخی نمایندگان مجلس از برنامه های نهاد قانونگذار برای حمایت همه جانبه از تولید و اشتغالزایی خبر دادند .

به گزارش طلانیوز: جلسه شورای سیاستگذاری ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرینی با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار در روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار شد .

این گفت و گو با حضور جناب آقای دکترمصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ،دکتر خزایی رییس کمیته علمی مراسم ، آقای عربشاهی دبیر شورای سیاستگذاری ، دکتر ممیز دبیر کمیته علمی ، دکتر پناهی پور دبیرمراسم برگزار شد .

اجلاس رضایت مشتری

دکتر نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نیز بر حمایت از کارآفرینان تاکید کرده و معتقد بودند قوانین مصوب مجلس در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از واسطه گری بوده است و این راه ادامه دار خواهد بود .

اجلاس رضایت مشتری

دکتر خزایی رییس کمیته علمی این اجلاس نیز از عزم نمایندگان مردم بر راهکارهای بازگشایی بازارهای صادراتی و بهای بیشتر به تولیدکنندگان و جلوگیری از واردات در شرایط تولید داخل خبر داد و گفت: سیاستهای تشویقی همانند برگزاری اینگونه اجلاسها و رصد کیفی تولید و صنعت در کشور مسیر را برای اقتصاد کشور هموار خواهد کرد ..

این گفت و گو با صحبت های دکتر خزایی و دکتر ممیز اعضای هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران جناب آقای دکتر نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید .

در پایان این نشست آقای عربشاهی دبیر شورای سیاستگذاری اجلاس ضمن تشکر از حضوروحمایت حداکثری دستگاه های دولتی و علمی کشور از این اجلاس ملی خاطر نشان کرد ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرینی با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار قرار است 9 خرداد ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی صداوسیمای ج.ا.ا باحضور مسئولین و اهالی رسانه کار خود را آغاز کند.

دبیرخانه اجلاس سراسری نقش مدیران اقتصادی در اقتصاد مقاومتی

ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری برگزار می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه