// کد مطلب: ۱۳۲۸۳۹

با هدف تنظیم بازار و تامین نیاز صنایع پایین دست/

۱۰۰ درصد محصولات پتروشیمی اروند در داخل کشور در حال عرضه است

۱۰۰ درصد محصولات پتروشیمی اروند در داخل کشور در حال عرضه است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی اروند از عرضه تمامی محصولات این شرکت در بورس کالا به منظوری پایداری بازار و توسعه صنایع پایین دستی کشور خبر داد.

به گزارش طلانیوز: محمدرضا کریمی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان پلاست، اظهار داشت: شرکت پتروشیمی اروند از دوماهه گذشته به منظور پایداری و افزایش تولید، وارد تعمیرات اساسی ۴۵ روزه شد که درپی آن برخی از واحدها در دوره تعمیرات اساسی از مدار خارج و به تبع آن میزان تولید در آن بازه زمانی کاهش یافت که از طریق دفتر صنایع پائین دستی اطلاع‌رسانی صورت گرفت.

وی افزود: طی این مدت با عرضه محصولات موجود در انبارهای شرکت، تعهدات شرکت انجام و بخشی دیگر از نیاز بازار به استمرار تولید پس از تعمیرات اساسی موکول شد.

مدیر بازرگانی پتروشیمی اروند با اشاره به انحصاری بودن برخی قطعات پتروشیمی و تحریم این صنعت توسط کشورهای غربی، افزود: درپی تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه علیه صنعت پتروشیمی کشور در شرکت پتروشیمی اروند موفق شدیم تا با استفاده از توان متخصصین داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، قطعات مورد نیاز را بازطراحی و ساخت ایرانی کنیم که در این زمینه موفقیت‌های افتخارآمیزی برای کشور خلق کرده‌ایم.

کریمی ادامه داد: از آغاز دوره تعمیرات اساسی نیز به منظور تامین نیاز بازار داخل و شرکت‌های پائین دستی، تمامی تولید خود از ابتدای اسفند تاکنون که حدود ۴۰هزارتن بوده را از طریق بورس کالا عرضه و تا تنظیم بازار این کار را ادامه خواهیم داد.

مدیربازرگانی شرکت پتروشیمی اروند در پایان با اشاره به ارزش افزوده بالاتر در صنایع پائین دستی و ارزآوری قابل توجه برای کشور، تاکید کرد: با توجه به نیاز بازار و لزوم حمایت از صنایع پایین دستی و تعهداتی که به این بخش داریم، تا رسیدن به ظرفیت تولید مورد نظر، صادرات محصولات خود به بازارهای خارجی را متوقف و تمامی تولید را به بازار داخل تخصیص خواهیم داد.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند

۱۰۰ درصد محصولات پتروشیمی اروند در داخل کشور در حال عرضه است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه