// کد مطلب: ۱۳۲۹۰۶

همزمان با جشن هاي هفته گرامي داشت مقام كارگر;

عملیات احداث و تجهيز خط رنگ جديد شرکت کرمان موتور

عملیات احداث و تجهيز خط رنگ جديد شرکت کرمان موتور
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: عملیات احداث و تجهيز خط رنگ جديد شرکت کرمان موتور در ارگ جديد بم آغاز شد شرکت کرمان موتور در راستای فرامین هشت گانه رياست جمهوری درخصوص صنعت خودروسازی کشور و به منظور افزایش بیش از پیش داخلی سازی و کیفیت توليدات خود و با هدف تبديل شدن به يك مجموعه توليدي سبز و با حداقل آلايندگي محيط زيست، عملیات ساخت و تجهيز سالن رنگ شماره دو این شرکت را مطابق با آخرين استانداردهاي روز صنعت خودروسازي آغاز نمود.

به گزارش طلانیوز: معاون اجرايي شركت كرمان موتور در حاشيه جشن های هفته کارگر موسوم به گردهمایی خانواده بزرگ کرمان موتور، با اعلام خبر شروع به كار پروژه احداث خط رنگ تمام اتوماتيك اين شركت، افزود: اين پروژه در مدت زمان 14 ماه به بهره برداي خواهد رسيد و پیش بینی می شود که تا دهه فجر امسال شاهد پيشرفت 70 درصدي این طرح باشیم. امکان پاشش رنگ 20 دستگاه انواع بدنه خودرو در ساعت، استفاده از فیلتراسیون خشک در كابين هاي پاشش، مطابقت با آخرین فناوری های تولید و استانداردهای زیست محیطی و کاهش مصرف آب از جمله مزایای سالن رنگ جديد شرکت کرمان موتور خواهد بود. این پروژه همچنين به سیستم RTO مجهز شده است که مانع ازپخش آلودگی ناشی از پخت رنگ و سوخت کوره می شود و بدین ترتیب منجر به كاهش قابل توجه آلايندگي خواهد شد. از طرف ديگر، طراحی سالن رنگ به گونه ای است که پاشش رنگ های پایه آبی waterborne را امکان پذیر می کند، که این روش تولید آلودگی محیط زیست، ناشی از حلال های شیمیایی را کاهش خواهد داد.

آيدين خوردوستان ضمن اشاره به رباتيك بودن فرآيند پاشش رنگ در سالن جديد، اعلان كرد: ربات های پاشش رنگ مورد استفاده در سالن رنگ شماره دو، ساخت شرکت هیوندای کره جنوبی است و سیستم پاشش رنگ از بروزترین تجهییزات شرکت Sames کشور فرانسه بهره خواهد برد. همچنين پاشش سیلر وPVC کف بدنه خودرو نیز براي اولين بار در كشور به صورت رباتیک انجام خواهد شد.

وي در پايان خاطرنشان كرد که ظرفیت و امکانات خط رنگ جديد كرمان موتور به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که در آن پاشش رنگ برای بدنه تمامي خودروهاي سواري توليدي در كشور امكان پذير باشد.

روابط عمومی شرکت کرمان موتور

عملیات احداث و تجهيز خط رنگ جديد شرکت کرمان موتور

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه