// کد مطلب: ۱۳۲۹۱۸

مدیرعامل بیمه میهن در بازدیدهای میدانی از شعب غرب کشور:

مناطق غرب کشور ظرفیت و پتانسیل های خوبی برای توسعه بیمه دارد

مناطق غرب کشور ظرفیت و پتانسیل های خوبی برای توسعه بیمه دارد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه به منظور دیدار و گفتگو با همکاران شعب غرب کشور و بررسی و ارزیابی وضعیت عملکرد و رسیدگی به مسائل آنها، از شعب استان های همدان، کرمانشاه، کردستان و شهرستان ساوه بازدید کردند.

به گزارش طلانیوز: به نقل از روابط عمومی بیمه میهن; رسول آریان پور در جریان این بازدیدها که به اتفاق سیدکاظم ملکوتی مشاور او در امور بازاریابی انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات همکاران و نمایندگان این شعب، اظهار امیدواری کرد که با توجه به سیاست ها و برنامه های ابلاغی، کارکنان و شبکه فروش در سال جاری با انگیزه و تلاش بیشتری به فعالیت بپردازند و در بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن و توسعه بازار به منظور رشد و پیشرفت بیمه میهن بیش از گذشته اهتمام جدی ورزند.
مدیرعامل بیمه میهن با بیان این مطلب که استان های غرب کشور ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه خوبی برای توسعه بیمه و عرضه انواع بیمه‌نامه‌ها دارند، از مدیران و سرپرستان و شبکه نمایندگان این مناطق خواست برای دستیابی به اهداف و پیشرفت بیمه میهن، تمام توان و ظرفیت خود را به منظور شناسایی بازار و استفاده از پتانسیل ها و فضاهای بالقوه مناطق متبوع برای جذب پرتفوی متوازن و سودآور و افزایش سهم خود از بازار، بکارگیرند.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین توازن در فروش و توزیع متناسب ریسک را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تأمین نقدینگی شرکت، ضروری است فعالیت ها بر احیای سهم شرکت از بازارهای سودده متمرکز باشد و رؤسا و سرپرستان شعب با محور قراردادن چشم انداز و برنامه ها در هر زمینه ای، متناسب با شرایط منطقه اهداف راهبردی را محقق سازند.
آریان پور توانمندسازی منابع انسانی و آموزش کاربردی کارکنان و شبکه فروش را از جمله برنامه ها و رویکرد های جدید بیمه میهن برشمرد و افزود: در زمینه چگونگی عملکرد شعب و نمایندگان نیز نظارت و کنترل‌های لازم با جدیت بیشتری به عمل خواهد آمد تا انشاءالله شاهد بازدهی و درآمدزایی بیشتر و بهتر از گذشته برای "میهن مان" باشیم.
وی همچنین از شعب و شبکه فروش خواست با افزایش دانش و توان فنی و حرفه ای خود، مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و روش های کارآمد به ارائه خدمات بپردازند و زمینه پیشرفت بیمه میهن را در سطح کشور بیش از پیش فراهم سازند.
در مراسم این دیدارها; همکاران و نمایندگان شعب نیز ضمن تشکر و استقبال از حضور گرم مدیرعامل و هیأت همراه در جمع همکاران این شعب، به بیان نکات مورد نظر و مشکلات و مطالبات خود پرداختند و مدیرعامل راهکار‌ها و دستورات لازم را برای بهبود عملکرد، رفع مشکلات و تأمین خواسته های آنان ارائه کرد.
گفتنی است در حاشیه این بازدیدها مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه همچنین با مدیرکل و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه و کردستان نیز دیدار و گفتگو کردند. در این جلسات مسائل فیمابین و همکاریهای دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین بر توسعه همکاری های دوجانبه تأکید کردند.

مناطق غرب کشور ظرفیت و پتانسیل های خوبی برای توسعه بیمه دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه