رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در گفتگوی زنده با رسانه‌ی ملی تاکید کرد

تامین کامل کالاهای اساسی با نرخ جدید در فروشگاه های زنجیره ای

تامین کامل کالاهای اساسی با نرخ جدید در فروشگاه های زنجیره ای
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: عالی پور بر تامین کامل کالاهای اساسی با نرخ جدید در فروشگاه های زنجیره ای تاکید کرد.

به گزارش طلانیوز: منصور عالی پور رئیس اتحادیه درگفتگوی زنده با رسانه‌ی ملی در خصوص اندیشیدن تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: در طول هفته گذشته هماهنگی های لازم برای عرضه کالا‌ها با قیمت جدید صورت گرفته است. دو روز گذشته شاهد خرید هیجانی برخی از مردم بودیم، اما هم اکنون تمامی کالای اساسی با قیمت ها‌ی جدید اعلامی در حال عرضه است.

عالی پور در ادامه افزود: در زمینه دپوی تامین کالا خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و روغن، مرغ و گوشت بصورت مستمر در حال تامین و توزیع است.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در ادامه تصریح کرد: در ارتباط مستمر با دفاتر تخصصی در خصوص تغییر قیمت و بحث توزیع کالا‌ها هیچ کمبود و محدودیتی برا‌ی خرید مردم گذاشته نشده است و اگر یک واحد فروش تخفیفی گذاشته باشد مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص میزان سفارش گذاری گفت: شرکت‌ها از تامین‌کنندگان مختلفی تامین کالا را سفارش گذاری می‌کنند که در حال حاضر این روال بصورت عادی در حال انجام است.

عالی پور با بیان اینکه وقتی تغییر نرخی اعمال می شود، از زمان تولید کالا با قیمت جدید تا عرضه در بازار مدت زمانی طول میکشد که این یک روند عادی است.

روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره‌ای

تامین کامل کالاهای اساسی با نرخ جدید در فروشگاه های زنجیره ای

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه