// کد مطلب: ۷۵۲۹۹

اختصاصی/ تی دی امکان عقب نشینی بیشتر را پیش بینی کرد

اختصاصی/ تی دی امکان عقب نشینی بیشتر را پیش بینی کرد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:بر اساس گفته تحلیلگران تی دی سیکیوریتیز، وقتی می خواهید بفهمید که بازپرداخت قیمت در طلا به پایان رسیده است یا خیر ، سرمایه گذاران باید به احساسات ، موقعیت گیری ها و فعالیت سوداگرانه توجه کنند.

"در ارزیابی این که آیا عقب نشینی مسیر خود را طی کرده و تمام شده است ، یادآوری می کنیم که 100 درصد سیگنال های حرکت که در مدل روند ChartVision ما ردیابی شده است که نشانگر روند های طولانی بوده به شکل تاریخی دوره های ادغام طولانی مدت تری را داشته اند .

به گزارش کیتکو استراتژیست های این موسسه اعلام کردند : سرمایه گذارانی که خیلی زود در کف های قیمتی خرید می کنند ، می توانند در معرض خطر "عوامل کاهشی کلان ، با نرخ واقعی در اثر تولید تورم شدید" باشند.

به طور کلی ، TD افت بیشتری در مسیر حرکت طلا را پیش بینی می کند.... همچنین قیمت طلا مخالف درایی های با ریسک بالا تجارت می شود ، به ویژه با توجه به روند غافلگیرکننده صعودی.

با توجه به احساسات شدید صعودی در بازارهای طلا ، همراه با موقعیت های حجیم شده و افزایش فعالیتهای سوداگرانه در حساب های خرده فروشی ، ما گمان می کنیم که هنوز جایی برای عقب نشینی وجود دارد. "

اختصاصی/ تی دی امکان عقب نشینی بیشتر را پیش بینی کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه