// کد مطلب: ۸۵۳۷۴

بازگشت سکه به کانال ۱۳ میلیونی

بازگشت سکه به کانال 13 میلیونی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: روز گذشته پنجم آبان ماه بر اساس نرخ اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نسبت به آخرین معاملات روز شنبه حدود ۵۲۰ هزار تومان کاهش یافت. اما آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش طلانیوز: قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۵ آبان با 52,700 تومان کاهش، یک میلیون و 262 هزار و 800 تومان معامله شد.
در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در شروع معاملات روز دوشنبه قیمت طلا کاهشی نسبی را از خود نشان داد، و به زیر کانال 1900 دلار نیز رفت اما در ادامه روز این روند بهبود یافت و مجدد کانال از دست رفته را پس گرفت. اونس طلا روز گذشته (ساعت 16 به وقت تهران) با کاهش 3 دلاری نسبت به قیمت بسته شده جمعه به یک‌هزار و 902 دلار و ۲۸ سنت رسید. قیمت 1898 دلاری که در ابتدای روز ثبت شد نشان‌دهنده کمترین میزان در یک هفته گذشته است.
این رقم از 17 مهر امسال بی‌سابقه بوده است. به گفته کارشناسان افزایش ارزش شاخص جهانی دلار و پیشرفت نداشتن مذاکرات مربوط به بسته محرک مالی جدید در آمریکا سبب شده تا بهای فلز زرد روند نزولی در پیش بگیرد. شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی با صعود 2/ 0 درصدی روبه‌رو شده و این مساله سبب شد بهای جهانی طلا کاهش یابد.
بازگشت سکه به کانال 13 میلیونی
روز گذشته پنجم آبان ماه بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱3میلیون و 980 هزار تومان رسید که نشان می‌دهد قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نسبت آخرین معاملات روز شنبه حدود 520 هزار تومان کاهش یافته است. همچنین بهای نیم‌سکه و ربع‌سکه نیز کاهش را تجربه کردند. بر این اساس نیم‌سکه ۷ میلیون و 500 هزار تومان،
ربع‌سکه 4 میلیون و 950هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شدند. کاهش قیمت سکه در این روز‌ها به سبب کاهش قیمت اونس طلا در بازار جهانی و همچنین نرخ دلار در بازار داخلی است. اونس طلا از 17 مهر تاکنون به زیر 1900 دلار نیامده بود اما روز گذشته این امر محقق شد و بر قیمت سکه تاثیر گذاشت.

بازگشت سکه به کانال 13 میلیونی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه