// کد مطلب: ۸۵۳۸۷

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۷ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 7 آبان 99
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه ۶ آبان یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. اما قیمت طلا امروز چه تغییری می‌کند؟

به گزارش طلانیوز: طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه ۶ آبان یک میلیون و 282 هزار و 800 تومان معامله شد. اما قیمت طلا امروز چه تغییری می‌کند؟
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پیش‌بینی درباره روند قیمت طلا تا امروز گفت: این روزها قیمت طلا به یک آرامش نسبی رسیده است. هر چند که نمی‌توان اعلام کرد که قیمت طلا تا پایان سال روند با ثباتی دارد یا خیر اما باید اعلام کرد که قیمت طلا ظرف یک ماه آینده یا ثابت می‌ماند یا کمتر می‌شود.
ابراهیم محمدولی افزود: امیدواریم این آرامش بازار طلا تا پایان سال تداوم داشته باشد. قیمت طلا امروز هم ممکن است در محدوده‌ یک میلیون 260 تا 280 نوسان داشته باشد. یعنی تا انتخابات آمریکا نوسان قیمت طلا چندان افزایشی و آزاردهنده نیست.
در پایان کار بازار‌های جهانی، قیمت هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، تغییر چشمگیری نیافت. همانطور که بسیار گفته شده است، این عدم تحرک انتظار می‌رود تا انتخابات ادامه یابد.
دنیای اقتصاد هم نوشت: افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا به خصوص در غرب جذابیت طلا به‌عنوان دارایی امن را تقویت کرده است.
با این حال طلا احتمالا تا زمان انتخابات آمریکا و مشخص شدن نتیجه آن نزدیک به سطح ۱۹۰۰ دلار می‌ماند. عاملی که از رشد قیمت طلا حمایت کرد، افت 1/ 0 درصدی شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای رقیب در معاملات روز جاری بود.

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 7 آبان 99

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه