پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۰ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 10 آبان 99
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: ثبات نسبتی قیمت جهانی طلا، احتمال ارزانی قیمت دلار در بازار داخلی باعث شده که فعالان بازار طلا، روند قیمت‌ها در اولین روز هفته را نزولی پیش‌بینی کنند.

به گزارش طلانیوز: مسعود یزدانی، نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر گفته است: با توجه به انتخابات آمریکا در هفته آینده از یک طرف و کاهش طلای جهانی و قیمت دلار، به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه کاهشی باشد.
این پیش‌بینی درحالیست که به نظر می‌رسد قیمت دلار هفته جاری را نزولی آغاز کند. در پیش‌بینی قیمت دلار 10 آبان 99 به نظر می‌رسد عوامل کاهنده تقاضا بر اخبار تحریک‌کننده بازار غلبه دارند.
اما در بازار جهانی طلا اوضاع چطور است؟
اقتصادنیوز در این مورد نوشته است: با بسته شدن بازار‌ها و اتمام هفته، قیمت هر اونس طلا در روز جمعه 11 دلار افزایش داشت و بر روی 1878 دلار قرار گرفت.این افزایش قیمت توانست ضرر‌های روز پنج‌شنبه را جبران کند اما در جبران ضرر‌های روز چهارشنبه ناتوان ماند. قیمت هر اونس طلا در طول هفته 23 دلار سقوط کرد و از کانال 1900 به کانال 1800 رسید. حجم نوسانات بازار در این هفته بین 1859 دلار و 1913 دلار قرار داشت که تقریباً 2 برابر نوسان 30 دلاری هفته گذشته بود. اما به گفته تحلیل‌گران با توجه به برگزاری انتخابات آمریکا در هفته آینده باید انتظار نوسانات بیشتری را نیز داشت. انتخاباتی که قرار است روند اصلی آن روز سه‌شنبه آغاز شود، یعنی یک روز پس از بازگشایی بازار‌های جهانی.
در مجموع به نظر می‌رسد ثبات نسبتی قیمت جهانی طلا، احتمال ارزانی قیمت دلار در بازار داخلی باعث شده که فعالان بازار طلا، روند قیمت‌ها در اولین روز هفته را نزولی پیش‌بینی کنند.

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 10 آبان 99

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه