// کد مطلب: ۱۵۰۴۶۶

سایپا

مدیرعامل شرکت سایپاگام خبر داد:

مدیرعامل شرکت سایپاگام خبر داد:
لینک کوتاه کپی شد

شرکت سایپاگام در آبان ماه سال جاری توانست با تولید 37 هزار دسته سیم خودرو رکورد تولید 3 سال اخیر خود را بشکند.

به گزارش سایپانیوز ، پیمان شاهرخی مدیرعامل سایپاگام با اعلام این خبر، گفت: شرکت سایپاگام به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر مجموعه دسته سیم خودرو کشور با رویکرد فرآیندی و تفکر مبتنی بر كاهش ریسک در تمام سطوح سازمانی و هم چنین با استفاده از نیروی متخصص و کارآمد، تکنولوژی به روز و قیمت رقابتی سعی در برآورده کردن الزامات، نیازها و انتظارات مشتریان خود دارد.

شاهرخی با اشاره به این که تولید دسته سیم یکی از اصلی ترین چرخه های تولید خودرو است، تصریح کرد: پاسخ گویی به هنگام و امانتداری از ارکان مهم و اساسی فعالیت در سایپاگام است و باید همواره تلاش کنیم تا همکاری امین و بازویی توانمند برای گروه خودروسازی سایپا باشیم.

او افزود: به دلیل وجود تحریم های ظالمانه در شرایط سخت اقتصادی به سر می بریم و همه ما به عنوان فعالان صنعت خودروسازی کشور مسئولیت داریم تا با تمام توان چرخ های این صنعت مهم و حیاتی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

شاهرخی با اشاره به شکسته شدن رکورد تولید در سایپاگام خاطرنشان كرد: این افزایش رشد در راستای تحقق برنامه های کلان گروه سایپا و در سایه همدلی و همکاری تمامی کارکنان شرکت حاصل شده است و قطعاً در آینده نزدیک شاهد افزایش بیشتر میزان تولید محصولات این شركت خواهیم بود. او در پایان ابراز امیدواری کرد که با انجام پروژه ها و اقدامات متعدد بتوانیم توسعه بهره وری و بهبود دائمی در فرآیندهای سایپاگام را شاهد باشیم

مدیرعامل شرکت سایپاگام خبر داد:

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه