// کد مطلب: ۱۵۰۵۳۵

بیمه تعاون |

مزایا و امتیازات بیمه شخص ثالث تعاون

مزایا و امتیازات بیمه شخص ثالث تعاون
لینک کوتاه کپی شد

طی چند روز گذشته پیامکی ارسالی با این متن که «در صورت بروز حادثه با وسیله نقلیه موتوری فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث، علاوه بر پرداخت خسارت، مالک به پرداخت جزای نقدی تا 20 درصد مجموع خسارت بدنی وارده ملزم خواهد شد»، از طرف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضایی ارسال شد که اهمیت بیمه شخص ثالث را برای دارندگان وسائل نقلیه نشان می‌داد. اما موضوعی که بسیار حائز اهمیت است داشتن یک شرکت بیمه‌گر است که حق انتخاب را به مشتریان خود با مزایای بیشتر می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از شما نیوز، سهولت در پرداخت خسارت در حوادث رانندگی یکی از مهمترین گزینه‌ها برای بسیاری از بیمه گذاران می‌باشد. این که بیمه گذار بتواند با کمترین کار اداری و کوتاه‌ترین زمان ممکن از شرکت بیمه خسارت بگیرد می‌تواند در انتخاب شرکت بیمه تاثیر گذار باشد. اقدامات و برنامه‌های شرکت بیمه تعاون ، با مدیریت جوان به گونه‌ای است که با انگیزه‌ای که دارد، مسیر خوبی را در حال طی کردن است. یکی از این طرح‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای در این شرکت، بیمه شخص ثالث تعاون است که علیرغم اجباری بودن امتیازاتی را داراست که رضایت مشتریان را به دنبال دارد.
قانون بیمه اجباری خسارت وارده شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 20 اردیبهشت سال 95 پیش‌تر با عنوان قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث شناخته میشد که از تصویب آن در 20 شهریور ماه سال 87 با همین ترکیب در قوانین مطرح می‌شود.
طبق تعاریفی که برای بیمه نامه شخص ثالث وجود دارد؛ فردی که اتومبیل را بیمه کرده به عنوان شخص اول، شرکت بیمه گر به عنوان شخص دوم و فردی که در حین یک تصادف و حادثه آسیب می‌بیند، به عنوان شخص سوم یا همان ثالث در نظر گرفته می‌شود.
خرید بیمه نامه شخص ثالث اجباری است و نداشتن آن عواقب بدی را برای فرد خاطی به همراه دارد. بسیاری از ما فکر می‌کنیم تفاوتی بین شرکت‌های بیمه وجود ندارد و معمولا هر سال بدون توجه و مقایسه شرکت‌های مختلف، اقدام به خرید بیمه نامه شخص ثالث‌مان می‌کنیم. اما اگر بدانیم شرکت‌های ارائه دهنده بیمه نامه شخص ثالث چقدر متفاوت عمل می‌کنند، شاید نظرمان در مورد شرکت بیمه فعلی‌مان عوض شود!
اهمیت داشتن بیمه نامه شخص ثالث برای خودرو‌ها و سرنشینان آن‌ها به گونه‌ای است که این بیمه‌نامه به صورت اجباری تلقی و در قانون آمده است. در کنار اجباری بودن موضوعی که سبب انتخاب مشتریان می‌شود، اختیار و مزایایی است که شرکت‌های بیمه‌ای برای این بیمه نامه درنظر می‌گیرند.
مراکز پرداخت خسارت سیار برای سهولت خدمت‌رسانی به زیان دیدگان به خصوص در کلان شهرهاست. اگر شرکت بیمه‌ای که انتخاب می‌کنید، دارای مرکز پرداخت خسارت سیار باشد؛ می‌توان این اطمینان را داشت که در هنگام وقوع حادثه، بدون اتلاف وقت می‌شود خسارت دریافت کرد که این یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.
بیمه تعاون از این مزیت برخوردار بوده و بر این اساس در زمان وقوع حادثه، کارشناسان ارزیاب خسارت به محل اعزام شده و آن را بررسی می‌کنند.
همچنین اگرچه میزان دیه شخص ثالث و سرنشین از طرف قوه قضائیه تعیین می‌شود و بیمه‌گذاران در مورد این موارد حق انتخابی ندارند، اما پوشش مالی بیمه ثالث، ملاک مهمی در انتخاب این بیمه نامه می‌تواند باشد.
طبق اعلام مدیران شرکت، بیمه تعاون با برنامه‌ای که در زمینه خسارت انجام داده در رشته شخص ثالث، به صورت لحظه‌ای ارزیابی خسارت صورت گرفته و نهایتاً در 48 ساعت پرداخت آن انجام می‌شود.
از دیگر سو، هر ماهه با تمام بیمه گذاران از سوی واحد روابط عمومی و امور مشتریان، تماس صورت گرفته و مواردی نظیر پیگیری وصول خسارات و ارزیابی رضایت از خدمات آن‌ها پرسش می‌شود.
ارائه خدمات آنلاین در تمامی فرآیند‌ها، چه صدور بیمه‌نامه چه پرداخت خسارت شرکت بیمه تعاون از دیگر اقدامات مثبتی است که می‌توان به آن اشاره کرد و موجبات رضایت مندی مشتریان نیز می‌شود.

مزایا و امتیازات بیمه شخص ثالث تعاون

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه