پیش‌بینی قیمت طلا و سکه | پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز | پیش‌بینی قیمت طلا و سکه این هفته

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه | پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ | بازار طلا و سکه امروز چگونه خواهد بود؟

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه | پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز 26 مهر 1401 | بازار طلا و سکه امروز چگونه خواهد بود؟
لینک کوتاه کپی شد

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه، 26 مهر 1401 چگونه است؟

به گزارش طلانیوز؛ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز منتشر شد. پیش‌بینی قیمت طلا و سکه هرروز منتشر می شود. پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز چگونه است؟ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه از بازار ارز منتشر شد.

دیروز قیمت طلا و سکه با وجود روند افزایشی روزهای گذشته و افزایش 12 دلاری قیمت انس جهانی طلا متاثر از بازار قیمت دلار روند کاهشی داشت. روز گذشته دلار وارد کانال 33 هزار تومان شد و قیمت طلا نیز با رشد همراه بود و امروز روند کاهشی قیمت طلا را در بازار معاملات تهران شاهد بودیم.

از سوی دیگر اخبار نامساعد سیاسی و تلاش برای تبدیل دارایی‌های نقدی به سرمایه‌گذاری امن و قابل جابه‌جایی، بازار این روزهای طلا و سکه و ارز را دستخوش نوساناتی کرده است. هر چند این نوسان قیمتی از دیدگاه کارشناسان بازار چندان قابل توجه نیست.

ربع سکه گران شد
دیروز دوشنبه 25 مهر 1401 قیمت سکه امامی همچنان در کانال 15 میلیون تومان در گردش بود و با نوسان لحظه‌ای زیاد با قیمت حدود 15 میلیون و 24 هزار تومان معامله شد. نیم سکه نیز به قیمت 8 میلیون و 242 هزار تومان رسید و تنها 8 هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل داشت. این در حالی بود که قیمت ربع سکه نسبت به روز یکشنبه 10 هزار تومان گران‌تر شد و به قیمت 5 میلیون 230 هزار تومان رسید. سکه‌ گرمی نیز با 5 هزار تومان کاهش 3 میلیون 55 تومان در بازار معامله شد.

هر مثقال طلا به قیمت 5 میلیون و 853 تومان و هر گرم طلا 18 عیار نیز یک میلیون و 351 هزار تومان در بازار معامله شد.
ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره نوسان قیمت طلا و سکه در بازار به تجارت‌نیوز گفت: هر اقدام دولت، اتفاقات سیاسی و مالی، خبرهای برجام،ارتباطات میان کشورها، موضوع اکراین و روسیه به دلیل حساسیت طلا روی قیمت‌ها تاثیر گذار است.

او درباره نوسان قیمت طلا و سکه در بازار گفت: دلیل نوسانات روزهای اخیر قیمت طلا رفتارهای اقتصادی و موضوع عرضه و تقاضا است. حباب قیمتی سکه به حدود یک و نیم میلیون تومان رسیده و این مسائل قطعا روی قیمت‌ها اثر می‌گذارد.

طلای آبشده و سکه طرفدار دارد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: برخی روزها حجم تقاضا برای طلا افزایشی است و این تقاضا بر مصنوعات طلا نیست تا حداقل بازار تولید نیز از افزایش تقاضا بهره‌مند شود. 40 تا 50 درصد تقاضا برای خرید طلاهای دست‌دوم و آبشده و سکه است و 30 درصد از حجم تقاضا برای مصنوعات طلا است.

محمد ولی با اشاره به شرایط اجتماعی روزهای اخیر عنوان کرد: به دلیل قدرت نقدشوندگی و حمل و نقل راحت‌تر سکه و طلا برخی سرمایه‌ها به سمت خرید طلا و سکه متمایل شده است و امیدواریم در روزهای آینده شاهد ثبات در بازار قیمت طلا و سکه باشیم.

منبع: تجارت نیوز

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه | پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز 26 مهر 1401 | بازار طلا و سکه امروز چگونه خواهد بود؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه