رپورتاژ آگهی/

ادامه حضور برند «جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز جشنواره کن

ادامه حضور برند «جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز جشنواره کن
لینک کوتاه کپی شد

هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن که از 26 اردیبهشت ماه در شهر کن فرانسه آغاز شده، هنوز شاهد حضور ستارگان روی فرش قرمز است و این در حالی است که بسیاری از این چهره‌های شاخص هنر و مد، برند «جواهری حسن‌زاده» را برای پوشش و حضور روی فرش قرمز کن 2023 برمی‌گزینند.

پس از آنکه هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن را کیارا ماسترویانی، بازیگر و دختر کاترین دونو و مارچلو ماسترویانی با خواندن آهنگی به زبان ایتالیایی افتتاح کرد تا امروز، کن شاهد اخبار و حواشی گوناگونی از جمله نمایش فیلم «ژان دوباری»، تجلیل از مایکل داگلاس و هریسون فورد با نخل طلای افتخاری، نمایش فیلم «قاتلین ماه کامل» اثر مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی کاپریو ورابرت دنیرو، حضور و مصاحبه جنجالی جانی دپ، حضور و پوشش خاص برخی چهره‌ها و... بوده است.

«جواهری حسن‌زاده» امسال نیز، همانند دو سال گذشته برای معرفی محصولات خود در مهم‌ترین رویداد هنری اروپا حضور دارد. در جشنواره کن 2023 تا کنون مدل‌های مطرح دنیای مد و فشن handantong ، Josephie Skriver ، Rose Bertram ، Paola El Sitt ، Maja Malnar ، Kelly Rutherford ، Mary Leest ، Nadine Abdelaziz ، Claudia Bouza برند «جواهری حسن‌زاده» را برای حضور روی فرش قرمز کن برگزیدند.

ریاست این دوره کن بر عهده روبن استلوند است و اعضای هیئت داوران شامل این چهره‌هاست: پل دانو و بری لارسون بازیگر آمریکایی، مریم توزانی کارگردان مراکشی، دنیس منوشه بازیگر فرانسوی، رونگانو نیونی فیلمنامه‌نویس و کارگردان بریتانیایی - زامبیایی، عتیق رحیمی نویسنده و کارگردان افغان، دمیان شیفرون کارگردان و فیلمنامه‌نویس آرژانتینی و جولیان دوکورنا کارگردان فرانسوی برنده نخل طلای 2021 برای فیلم تیتان.

هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن تا 27 می (6 خرداد 1402) در فرانسه ادامه دارد و فرش قرمز شاهد حضور هنرمندان و چهره‌های شاخص دیگری برای معرفی جواهرات و محصولات «جواهری حسن‌زاده» خواهد بود.

«جواهری حسن‌زاده» تاکنون برای معرفی محصولات، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود در عرصه صنعت جواهرات، علاوه بر کن در دو دوره گذشته جشنواره فیلم ونیز و نود و پنجمین دوره اسکار ، نیز شرکت کرده است.

آخرین حضور و معرفی برند جواهری حسن‌زاده در مت گالا 2023 با خوآن اسمالز Joan Smalls سوپر مدل مطرح بین‌المللی بوده است.

«جواهری حسن‌زاده» ، با حدود یک سده سابقه از مهم‌ترین و معتبرترین نام‌های تجاری ملی و بین‌المللی در صنعت جواهر و طلا به شمار می‌رود. بازار بزرگ تهران در ایران و شهر لندن در کشور انگلستان، مراکز فعال این جواهری در فروش و ارائه خدمت به مشتریان وفادار خود هستند.

اینستاگرام:

@hassanzadeh_jewelry

ادامه حضور برند «جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز جشنواره کن

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه