// کد مطلب: ۱۲۶۲۶۵

در ۳ ماهه ۱۴۰۰؛

فروش فخوز ۱۲۷ درصد رشد کرد

فروش فخوز ۱۲۷ درصد رشد کرد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: ​گزارشی از میزان عملکرد شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز برای دوره منتهی به پایان خردادماه منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت طی ۳ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۲۷درصدی همراه شده است.

به گزارش طلانیوز: میزان فروش شرکت فولاد خوزستان در خرداد ماه ۱۴۰۰ برابر با ۳۵,۷۵۵,۷۱۱ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی ۱۳,۸۶۹,۷۷۷ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز به مقدار ۲۱,۸۸۵,۹۳۴ میلیون ریال بوده است. بیشترین میزان فروش صورت گرفته در بازار داخلی متعلق به اسلب و در بازار صادراتی بیلت و بلوم بوده است.
شرکت فولاد خوزستان از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد ۱۴۰۰ توانسته است فروشی بالغ بر ۱۰۹,۰۶۷,۸۲۴ میلیون ریال داشته باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ که عدد ۴۸,۰۹۳,۰۴۲ میلیون ریال به ثبت رسیده بود، با رشد ۱۲۷ درصدی همراه گشته است.
گفتنی است میزان فروش انجام شده در بازار داخلی طی ۳ ماهه اول ۱۴۰۰ برابر با ۴۳,۸۳۵,۰۸۸ میلیون ریال و در بازار صادراتی نیز ۶۵,۲۳۲,۷۳۶ میلیون ریال بوده است.
همچنین میزان تولید صورت گرفته در فصل بهار توسط شرکت فولاد خوزستان به این شکل بوده است:
بیلت و بلوم داخلی: ۴۵۷ هزار و ۸۱۴ تن
اسلب داخلی: ۴۶۹ هزار و ۷۱۸ تن
گندله: یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۴۷۱ تن
بیشترین محصول به فروش رسیده در این مدت در بازار داخلی بیلت و بلوم با درآمد ۲۳,۹۱۹,۲۵۸ میلیون ریال بوده است و در بازار صادراتی نیز این محصول با فروش ۳۷,۳۹۱,۳۹۹ میلیون ریال بخش عمده درآمد را به خود اختصاص داده است.

فروش فخوز ۱۲۷ درصد رشد کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه