// کد مطلب: ۱۴۶۸۵۸

بازار سرمایه/

قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | خبری مهم برای یک نماد خودرویی

قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | خبری مهم برای یک نماد خودرویی
لینک کوتاه کپی شد

این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند.

به گزارش طلانیوز و به نقل از نبض بورس ، بورس فردا سه شنبه 30 خرداد 1401 در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. این اخبار، مهمترین اخبار منتشر شده تا ساعت 15 بود.

1- خطیب‌زاده: پایان هفته میزبان لاوروف خواهیم بود.
2- مدیرعامل ایران خودرو: ایران خودرو امسال حداقل 15 هزار دستگاه خودرو را به بازار روسیه و ونزوئلا صادر خواهد کرد.
3- دبیر ستاد تنظیم بازار در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی مصوبه جلسه ستاد تنظیم درباره حذف عوارض صادرات محصولات پروتئینی (مرغ و تخم مرغ) و محصولات لبنی (شیرخشک صنعتی و خامه فله ای) را ابلاغ کرد.
4- دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خزامیا
5- براساس آمار بورس کالا، با توجه به هماهنگی دولت و بخش خصوصی برای تامین برق تولید 5 میلیون تن سیمان، قیمت سیمان هفته جاری با کاهش 33 درصدی نسبت به هفته گذشته همراه شد.
6- اموال ایران خودرو و سایپا شروع به قیمت گذاری شده که در هفته‌های آینده این قیمت‌گذاری تمام می‌شود و بلافاصله واگذاری را آغاز خواهیم کرد.
7- اسیاتک از افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته خبر داد.
8- "فنوال" در صدد است سرمایه فعلی را از 67.8 به 339.1 میلیارد تومان به میزان 400 درصد افزایش برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف خرید ماشین آلات و تجهیزات و تولید محصول جدید خواهد شد.
9- نماد استقلال هفته آینده در فرابورس دیده می‌شود تا مردم بتوانند خریدوفروش کنند. نماد پرسپولیس هم3 هفته آینده باز می‌شود.
10- از ابتدای مرداد عرضه قطعات یدکی خودرو بدون کد رهگیری به بازار ممنوع است.

قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | خبری مهم برای یک نماد خودرویی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه