// کد مطلب: ۱۳۲۸۸۸

حضور گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران

حضور گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.

به گزارش طلانیوز: سخن‌گوی گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: هفت محصول سواری، در کنار شش محصول تجاری سنگین و نیمه‌سنگین، به عنوان تازه‌ترین دستاوردهای این گروه صنعتی پیشرو در چهارمین نمایشگاه تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: محصولات خانواده هایما در مدل‌های 7X ،S8 ،S5 6AT، پژو ۲۰۶ تیپ سه، پژو ۲۰۷ دورنگ، تارا اتوماتیک در رنگ سفارشی و امکانات خاص و رانا پلاس سقف شیشه‌ای محصولات حاضر در این نمایشگاه خواهد بود.

به گفته رحمانی، محصولات تجاری سنگین و نیمه‌سنگین ایران‌خودرو دیزل شامل، اتوبوس برقی آتروس، اتوبوس آمبولانس آتروس، کامیون کشنده فوتون H5، پیکاپ نیوفیس فوتون، ون وانا و ون وانا آمبولانس نیز در سالن گروه صنعتی ایران‌خودرو به نمایش درخواهد آمد.

وی گفت: حوزه خدمات پس از فروش محصولات ایران‌خودرو شامل ایساکو و امدادخودروایران نیز در این نمایشگاه حاضر هستند و آخرین دستاوردها در حوزه‌خدمات پس از فروش را ارایه خواهند کرد.

وی همچنین از حضور شرکت آپکو با نمایش چهار محصول آپشنال و معرفی خدمات این حوزه و همچنین ستاره ایران با نمایش دو محصول سواری بنز خبر داد.

رحمانی با بیان این‌که طبق برنامه و اهداف تعیین شده، تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودروی سواری و تجاری در برنامه امسال ایران‌خودرو قرار دارد، اظهار کرد: محصولات جدید نیز به سبد تولیدات این گروه صنعتی افزوده خواهد شد.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران‌خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی شهر آفتاب از ساعت ۱۰ صبح تا شش بعد از ظهر ۲۷ تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه، در سالن A5 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ایکوپرس

حضور گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه