// کد مطلب: ۱۴۱۱۲۲

شرکت بهمن موتور/

ون اینرودز در بازار استقبال شد

ون اینرودز در بازار استقبال شد
لینک کوتاه کپی شد

اولین طرح فروش خودروی اینرودز با استقبال مشتریان روبرو شد، امروز طرح فروش اینترنتی وانت کارا و اینرودز از طریق صفحه گروه بهمن در پورتال جامع ایرانی کار آغاز شد که با استقبال خوب خریداران همراه گردید.

به گزارش طلانیوز؛ با توجه به کاربری های گسترده این محصول و نیاز شدید بازار به این نوع خودروی باری در مقیاس شهری به محض آغاز طرح فروش با تقاضای بالای خریداران روبرو گشت. بر اساس اعلامیه بهمن موتور، ثبت نام نقدی اینرودز با قیمت قطعی به صورت آنلاین از روز سه شنبه مورخ 1401/03/24ساعت 10 صبح تا پنجشنبه مورخ 1401/03/26 ساعت 16 یا تا زمان تکمیل ظرفیت صورت پذیرد که به دلیل استقبال خریداران در همان ساعات اولیه به مرحله تکمیل ظرفیت رسید.

ون باری اینرودز محصول جدید بهمن موتور دارای فرمان برقی EPS/ سیستم تهویه مطبوع / کیسه هوای ایمنی سرنشین + راننده/ سیستم مولتی مدیا 9 اینچی/ رینگ آلومینیومی (80R14/185)/ دوربین ثبت رانندگی/ دوربین دنده عقب/ سیستم کنترل کششی و کمکی ترمز) ESP-TCS-EBA-ABS و دارای ظرفیت حمل بار به میزان kg 725/ تودوزی پارچه ای طوسی-مشکی میباشد.

همچنین در این طرح وانت تک کابین و دو کابین کارا نیز عرضه گردید که این خودرو پرطرفدار بازار نیز بصورت نقدی با تحویل هفته دوم مرداد ماه به فروش رسید.

استقبال ویژه خریداران از خودرو ون اینرودز در کنار کاپرا و کارا نشان میدهد بازار حمل نقل کشور به این نوع خودرو ها نیاز دارد و بازار به محصولات بهمن اعتماد دارد.

روابط عمومی بهمن موتور

ون اینرودز در بازار استقبال شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه