// کد مطلب: ۱۴۱۳۷۷

مدیرعامل شرکت ایندامین:

شکستن رکورد تولید چند سال اخير کمک فنر در ایندامین

شکستن رکورد تولید چند سال اخير کمک فنر در ایندامین
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل ایندامین گفت: با برنامه ریزی انجام شده و حمایتی که مدیریت ارشد گروه سایپا داشتند در دوماه گذشته تولید این شرکت افزایش یافته و به صورت ثابت به روزانه بيش از ٨ هزار قطعه رسيده است و توانسته رکورد تولید ساليان اخير را بشکند و این تولید را به صورت مستمر، ثابت نگه دارد.

به گزارش طلانیوز، نادر نوری با بیان مطلب فوق گفت: در سال گذشته به دلیل مشکلاتی که در تامین قطعات اولیه و در خطوط تولید وجود داشت، تولید این شرکت با افت شدید همراه شد به نحوی که در اوايل امسال به صورت متوسط روزانه حدود 2 هزار قطعه کمک فنر دراین شرکت تولید می شد.

او افزود: در طول سالیان گذشته این تیراژ تولید رکوردی بی سابقه بوده و نکته مهم آنکه دستیابی به این رکورد در طول مدت کوتاهی بدون افزایش هزینه کرد صرفا با افزایش بهره وری در نیروی انسانی و دستگاه های تولید به دست آمده است.

مدیرعامل ایندامین گفت: در حال حاضر تولیدات شرکت ایندامین توان تامين صد در صد نیاز گروه سایپا را دارد و این درحالی بود که تا یک ماه گذشته حدود نصف این میزان را پوشش مي داد.

نوری تصریح کرد: با توجه به افزایش تیراژ سایپا و تولید محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا، برنامه ای که در ایندامین دنبال می شود قطعا بر اساس افزایش ظرفیت است تا بتوانیم علاوه بر تامین محصولات جديد سايپا، نیاز سایپایدک را هم تامین کنیم و همچنین بتوانیم برای افزایش کیفیت قطعات موجود در بازار عرضه مستقیم به بازار و افتر مارکت را هم دنبال کنیم.

او افزود: امیدواریم با توجه به برنامه ریزی انجام شده و با اتكا به پرسنل پرتوان شركت، بتوانيم بازارهاي جديد را نيز تامين کنیم.

مدیرعامل ایندامین با تاکید بر دانش فنی موجود در این شرکت گفت: ایندامین توان تولید کمک فنر تمامی محصولات داخلی موجود در بازار ایران و حتی تعدادی از خودروهای وارداتی را دارد و در حال حاضر صد در صد بر روی تامین محصولات گروه سایپا و افتر مارکت محصولات این گروه تمرکز دارد.

او تاکید کرد: بر اساس دستور مدیرعامل محترم گروه و با توجه به اصلاح ساختار ایجاد شده در بحث به روز رسانی دانش فنی، بر روي ایجاد خط استاندارد مطابق با تولیدات روز دنیا در ايندامين تمرکز داریم و اميدواريم با توجه به توان و پتانسيل گروه، اين خط با تكنولوژي بالاتر ايجاد شود و بتوانیم قابلیت صادراتی محصولات را نيز به وجود آوريم.

گفتنی است شرکت ایندامین در سال 1345 مراحل ایجاد آن شروع شده ودر سال 1350 راه اندازی و شروع به کار کرده و یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال گروه سایپا است.

سایپانیوز

شکستن رکورد تولید چند سال اخير کمک فنر در ایندامین

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه