ارائه ۵۴۰۰ خدمت پزشکی به مردم گلباف در اردوی جهادی درمانی «شهید حسین پورجعفری»

ارائه ۵۴۰۰ خدمت پزشکی به مردم گلباف در اردوی جهادی درمانی «شهید حسین پورجعفری»
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: سی‌امین اردوی جهادی درمانی شرکت مس با عنوان «شهید حسین پورجعفری» از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه طی چهار روز در مدرسه آیت‌الله خامنه‌ای شهر گلباف برگزار شد و درمجموع حدود ۲هزار و ۳۵۹ نفر از مردم این منطقه از خدمات آن بهره‌مند شدند.

به گزارش طلانیوز: اردوی جهادی درمانی «شهید حسین پورجعفری» با مشارکت گروه جهادی ثارالله وابسته به شرکت ملی صنایع مس ایران، امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و موکب شهدای مس رفسنجان، در شهر گلباف برگزار شد.

در این اردوی جهادی درمانی چهارروزه، مردم این منطقه از خدمات چشم پزشکی، دندانپزشکی، سونوگرافی، پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، تغذیه، تزریقات و پانسمان، نوار قلب و داروخانه بهره بردند.

تمام داروهای ویزیت‌شده پزشکان در این اردو به صورت رایگان به مردم اهدا گردید و در چهارروز برگزاری این اردوی جهادی درمجموع تعداد ۲هزار و ۱۵۹ ویزیت توسط پزشکان انجام شد.

این اردوی جهادی با استقبال بسیار خوب مردم منطقه مواجه شد به نحوی که در چهارروز برگزاری این اردوی جهادی درمانی درمجموع ۵هزار و ۳۷۹ خدمت به ۲هزار و ۳۵۹ نفر از مردم منطقه گلباف ارائه شد.

در این اردوی جهادی درمانی به 299 نفر خدمات دندانپزشکی، 985 نفر خدمات پزشک عمومی، 353 نفر خدمات زنان و مامایی، 316 نفر خدمات چشم پزشکی، 197 نفر خدمات متخصص اطفال، 114 نفر پزشک تغذیه، 65 نفر روانشناس بالینی، 156 نفر خدمات سونوگرافی، 285 نفر خدمات پرستاری، 50 نفر تست پاپ‌اسمیر، 25 نفر جراحی چشم، 50 نفر عینک و 95 نفر خدمات رادیوگرافی ارائه شد.



روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

ارائه ۵۴۰۰ خدمت پزشکی به مردم گلباف در اردوی جهادی درمانی «شهید حسین پورجعفری»

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه